joi, aprilie 02, 2009

Personal: Debut ca antreprenor

Am avut astazi o intalnire foarte productiva la Open Coffee, unde am prezentat planurile pentru Microjobs.ro. Este interesant pentru mine, acum ca sunt in pielea unui antreprenor online, sa simt cum e sa fii in aceasta tabara.

Pana acum fie am intalnit, fie am sustinut cu ce am putut diferite tipuri de antreprenori. Si desi sunt implicat in cateva companii, nu am simtit pana acum acel spirit antreprenorial pe care ti-l aduce un proiect online.

Intalnirea de astazi mi-a revelat mai multe lucruri si sper sa reusesc sa acopar cat mai multe dintre ideile gasite astazi. Nu ma refer doar la ideile pentru Microjobs.ro, ci mai ales la cele care pot servi drept model si altor antreprenori.

Am hotarat de aceea sa scriu pe blog despre experienta transformarii mele in "antreprenor de online". Stiu ca oamenii au in general asteptari mari de la mine, cunoscuta fiind activitatea complexa si neobosita. Trebuie sa marturisesc insa ca debutul meu cu Microjobs.ro imi ofera o experienta de viata unica si speciala.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous dumis said...

Era culmea, ca tocmai tu care ai facut atatea pentru antreprenorii online, sa nu devii unul dintre ei. Bravo si mult succes cu microjobs si urmatoarele proiecte.

7:14 p.m.  
Blogger aka Vali said...

entuziasmul este conditia de baza a succesului.
se pare ca ai si un pic de entuziasm.
la mai mult!

9:31 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home