luni, aprilie 13, 2009

Online: Optimizare pentru status social

Nu am vazut facandu-se valva la noi pe marginea status-urilor din retelele sociale. Mai mult, pana acum le-am cam ignorat. Rar mi-am pus un status clar pe Yahoo Messenger, iar pe GTalk am un Busy pus by default. Pe LinkedIn si Facebook aveam pana ieri acelasi status de doua luni: "Lucrez la noi proiecte si evenimente". OK, lucrez la ele de vreo 3 ani.

De ieri folosesc Ping.fm pentru a actualiza instant status-ul pe Twitter, Facebook, GTalk, Plurk, Flickr si LinkedIn. Dupa primele postari, am primit reactii interesante pe Facebook, dar sunt convins ca si celelalte aparitii au atras atentia. In acest moment, mi se pare ca Ping.fm este cea mai buna cale sa raspundem intrebarii "What are you doing?" si sa se auda in mai toate retelele sociale importante.

Mi-ar placea sa aud si alte idei despre Ping.fm de la heavy users.

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: ,

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Folosesc Ping.FM de la lansarea lui. De asemenea HelloTXT care face exact același lucru. Practic scriu pe Twitter aproape exlclusiv prin ele pentru că așa status-urile apar și pe MySpace, Facebook (unde primesc cam 1/3 din feedback), LinkedIN, Plurk etc.

Un sfat de la un ’heavy user’: m.ping.fm pentru telefonul mobil.

Mai înteabă-mă :-)

2:18 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home