miercuri, aprilie 29, 2009

Gadgets: Noul meu BlackBerry e un Bold

Era ca si ales chiar dinainte sa intreb pe bloc ce sa imi iau: Bold sau Storm? Dar si reactiile primite m-au facut sa iau decizia foarte repede de a-l achizitiona. Am reusit doar sa imi instalez TwitterBerry (care mi se pare mai tare acum) si sa imi setez e-mail-ul. Nici macar tonul de apel nu mi l-am ales si inca nu mi-am transferat contactele, ceea ce ma dezarmeaza in fata sms-urilor primite mai devreme la Web-Club. Oare cine are 0727....?

P R O M O
MICROJOBS.RO: CAUTA SAU OFERA JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI. ULTIMA IN 2009!
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous Catalin said...

Cum iti place ecranul?

11:59 a.m.  
Blogger andrei said...

incearca sa instalezi versiunea beta de TwitterBerry, merge perfect pe Bold si are suport pentru TwitPic (pentru a nu face un trafic mare de date instaleaza si aplicatia ShrinkIT si astfel daca vrei twet o poza, o selectezi apesi meniu si cu ajutorul lui ShrinkIt ii faci un resize dupa care pe noua poza alegi sent to TwitPic)
iti recomand sa folosesti Google Sync, doar introduci datele contului de gmail sau google apps si se sincronizeaza direct contactele + calendarul (daca ai contactele in outlook dai un export si faci un inport in google)

pentru IM iti recomand beejive, nu e gratis dar merita din plin

10:13 p.m.  
Blogger Cristian said...

@catalin

Cred ca e cel mai tare ever!

@andrei

Foloseam pe 8300 TwitterBery, Google Sync, YM si Facebook

10:17 p.m.  
Blogger andrei said...

YM este ok, eu insa din cauza ca folosesc mai multe conturi am nevoie de BeeJive.

incearca Qsms si ShrinkIt de la BerryCoder, sunt lightweight si ajuta la productivitate :)

11:43 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home