luni, aprilie 27, 2009

Gadgets: Bold sau Storm

Intr-un final m-am decis sa sa imi schimb telefonul. Am de ales intre Blackberry Bold si BlackBerry Storm (Stiu ca exista optiuni mai bune, dar aici m-am oprit).

Prima optiune ar fi Bold, caci tastatura QWERTY imi vine cel mai bine acum. Ma gandesc insa si la un touch screen. Aici e viitorul!

Asadar caut un sfat bun, tinand cont ca eu folosesc telefonul pentru E-mail, Voce, Twitter, Browsing, Facebook, YM. Exact in ordinea asta. Ce sa imi iau deci?

Mie imi iese in carti mereu Bold.

P R O M O
MICROJOBS.RO: CAUTA SAU OFERA JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI. ULTIMA IN 2009!
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: ,

22 Comments:

Anonymous Vlad Georgescu said...

Pai e simplu: iPhone.

1:13 a.m.  
Blogger treaz said...

Si mai simplu: nu-ti lua IPhone

1:16 a.m.  
Blogger 7even said...

Dupa ce mi-au trecut aproape toate modelele prin mana eu m-am oprit la Bold. Celelalte aveau ecran prea micut sau performante slabe, Stormul e destul de ciudat si nu m-am obisnuit cu el in 2 saptamani, asa ca am ales sa raman cu Boldul si un Touch HD ca sa am si un touch screen :)

1:18 a.m.  
Anonymous Magus said...

ambele link-uri duc catre Bold. pt serviciile mentionate in text, iPhone-ul e mai bun. ca doar pentru astfel de lucruri este optimizat, ca sa zic asa!

1:20 a.m.  
Blogger Eros Nicolau said...

dupa un an si ceva de e61 de la Nokia (deci qwerty, clar), nu pot decat sa recomand cu caldura un Bold (si eu folosesc telefonul cam in aceleasi scopuri obscure, si destul de des)

1:24 a.m.  
Anonymous Magus said...

PS: daca te gandesti la touch screen, tot iPhone-ul indeplineste cu succes aceasta conditie. restul telefoanelor cu touch screen sunt doar niste glume proaste in acest moment. desigur, au multe alte facilitati.

1:25 a.m.  
Anonymous Adi Popescu said...

Recomand Bold, modelul asta il am si eu.
Tinand cont ca il vrei mai mult pentru net Bold-ul are Wi-Fi si Storm-ul nu. Si nu cred ca vrei sa stai pe 3G cand in toate locurile exista wireless.
Eu sunt super multumuit de Bold si il folosesc cam la ce ai spus si tu, plus ca este mult mai masculin cu pielea care acopera capacul bateriei.

1:29 a.m.  
Blogger aka Vali said...

hai lasa vrajeala, zi cine a castigat geanta pt. cele mai multe si bune comentarii

1:52 a.m.  
Anonymous dumis said...

Eu am iPhone, dar l-as da in orice moment pe un Blackberyy Bold. Asa ca in locul tau as alege Bold-ul.

2:13 a.m.  
Anonymous bucurenci said...

nu recomand touchscreen, se scrie mult mai lent decat pe tastatura clasica bberry. am folosit 6 luni iphone si revenirea la blackberry a fost ca trecerea de la bicicleta la scuter.

bold e ok, desi mie ultimul curve mi se pare mai robust si mai elegant. n-are 3g, e-adevarat, dar edge-ul de la orange face o treaba suficient de buna. ma descurc si cu hartile, n-am treaba.

8:43 a.m.  
Blogger Unknown said...

Bold ftw!

9:12 a.m.  
Anonymous Emi Gal said...

Google Phone. Mie mi se pare mai robust decat bold-ul la nivel de aplicatii

10:09 a.m.  
Anonymous nwradu said...

Pe Bold as merge si eu, deoarece despre Storm citesc numai de rau. Se pare ca n-a avut succes deloc. Esti sigur ca nu e mai bun un Nokia cu QWERTY?

10:13 a.m.  
Anonymous danielneamu said...

Bold-ul se misca excelent si e un telefon foarte fiabil. Storm-ul, desi "spectaculos" in felul lui si mai trendy este foarte greoi, lent si de la un punct incolo devine enervant de utilizat din acest motiv.

10:17 a.m.  
Blogger andrei said...

si pe la mine au trecut ambele telefonae plus noul curve 8900. Stormul este super ok (neaparat ultima varianta de fw instalata) daca nu vrei sa produci content, adica sa citesti mailuri, twitter, si casual IM, daca ai nevoie insa sa produci ceva content clar Bold este solutia optima. Desi mi-a placut foarte mult ca telefon nu m-am obisnuit cu marimea asa ca am ales 8900 care are forma perfecta pt mine insa se simte diferenta marimi ecranului, Bold are un ecran de vis (cel mai bun dintr-un telefon mobil in momentul de fata). Din pacate 8900 nu are 3G, lucru care se simte doar la browsing, pentru email IM si twitter e ok.

asa cum vezi nici unul nu este perfect, Bold e mare, 8900 nu are 3G si pe Storm este mai greu de scris.

este adevarat ca Stormul este putin cam beta si lucrul asta produce frustrari, daca iei telef acum pentru urmatorul an si nu vrei sa te complici clar 8900 sau Bold

12:04 p.m.  
Anonymous Catalin said...

Desi Storm-ul (sau iPhone-ul, sau orice alt telefon exclusiv cu touchscreen) are virtutile lui in mod sigur, in momentul in care a trebuit sa aleg, am ales un BlackBerry cu tastatura full qwerty.

Cum Bold-ul nu exista inca, am ales un 8310 Curve. In acest moment folosesc aceeasi versiune de BBOS care e instalata pe Bold (4.6) si experienta este senzationala de-a dreptul.

Din acest motiv cred ca Bold-ul trebuie privit ca un Curve mai mare "where every little thing is just a little bit better", cum ar fi spus Clarkson. Desi marimea poate fi putin intimidanta la inceput, e un aparat fantastic.

In fine, recomand cu caldura Boldul.

12:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

Am testat touch-screen-ul de la Blackberry. Nu.

Bold.

12:41 p.m.  
Anonymous Dan Dumitrescu said...

Nu am crezut ca o sa schimb vreodata Iphone-ul si ca o sa ma intorc la butoane. Am incercat storm-ul, iar touch screen-ul e o gluma proasta, mai ales in comparatie cu iPhone-ul.
Am trecut pe BOLD si sunt foarte incantat. E cel mai productiv mobil testat, are tot; 10 email-uri, Twitter, FB, Flickr, Urbee, YM si au lansat un site de aplicatii extra.

Recomand BBB.

1:09 p.m.  
Anonymous Ionut Popa said...

Eu as merge pe Bold. Touchscreen-urile de la BB sunt inca la inceput.

POti incerca si 8900 curve la o adica, e mai mic ca Bold si are hardware mai performant (exceptie ecranul putin mai mic).

5:59 p.m.  
Blogger light play said...

imi cer scuze, eu sunt un pic off-topic.

caut date statistice despre "wireless data use" (non-voice) pe mobil, in romania. nu caut ceva complicat, doar pointers. practic, orice se gaseste gratuit pe net, if anything.

multumesc.

7:24 p.m.  
Blogger Misu said...

niciunul.
eu sunt fan HTC, iar votul meu merge catre HTC Touch Pro 2.

eu de asta mi-as cumpara. http://www.gsmland.ro/telefon-mobil-htc-touch_pro2-2422 .

Sunt fanul telefonaelor cu tastatura querty, dar slide, nu sa fie toata fata plina de butoane.

2:36 p.m.  
Anonymous Mihai said...

Daca poti pune mana pe un G1 ,e un telefon total din toate pct de vedere ,si nu mai laudati degeaba iphone

12:07 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home