luni, martie 09, 2009

Roundtable: Publicitatea in recesiune

Acum o saptamana scriam aici despre cele cinci idei pentru industria de advertising, pe timp de criza, de la TrendSpotting. Asa mi-a venit ideea sa chestionez o serie de planneri foarte cunoscuti in advertising-ul local pentru a afla daca publicitatea ar trebui sa isi calibreze mesajele pe timp de recesiune.

Daca ne uitam la televizor, in afara ofertelor pentru masini (de altfel primul sector care a stiut ca altfel nu poate sa reziste), nicio alta reclama (sau cel putin nu mi-a ramas mie in minte) nu "ataca" recesiunea.

Am cerut asadar un raspuns la intrebarea: Ar trebui publicitatea sa isi adapteze mesajul la recesiune?

Mi-au raspuns:
Costin Radu, Managing Director, IQads / Smark
Stefan Stroe, Strategic Planning Director, Grey
Razvan Matasel, Partner, Arsenoaiei & Matasel
Dan Petre, Managing Partener, D&D Research
Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO
Elena Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett
Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO
Cititi raspunsurile lor aici.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Pai eu vad la TV acum reclama la Glade, la Milka si la multe alte brand-uri.
Si inca o chestie legata de un post mai vechi:
printul e cea mai veche si mai puternica metoda de exprimare in advertising.Si nu va muri niciodata.De aia unii nu au renuntzat inca la print :)
Si niciodata audienta TV nu va fi sub cea din online.
TV-ul ofera infinit mai multe posibilitati.
In online e haos si nu cresste decat numarul paginilor, nicidecum nu cresc investitiile.
Atat doar ca online-ul se dezvolta.
Si cu cat creste, e mai greu de eficientizat.

8:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

http://www.beauty-stars.org

11:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home