Roundtable: Publicitatea in recesiune

Daca ne uitam la televizor, in afara ofertelor pentru masini (de altfel primul sector care a stiut ca altfel nu poate sa reziste), nicio alta reclama (sau cel putin nu mi-a ramas mie in minte) nu "ataca" recesiunea.
Am cerut asadar un raspuns la intrebarea: Ar trebui publicitatea sa isi adapteze mesajul la recesiune?
Mi-au raspuns:
Costin Radu, Managing Director, IQads / SmarkCititi raspunsurile lor aici.
Stefan Stroe, Strategic Planning Director, Grey
Razvan Matasel, Partner, Arsenoaiei & Matasel
Dan Petre, Managing Partener, D&D Research
Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO
Elena Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett
Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO
PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
Etichete: Advertising, Roundtable
2 Comments:
Pai eu vad la TV acum reclama la Glade, la Milka si la multe alte brand-uri.
Si inca o chestie legata de un post mai vechi:
printul e cea mai veche si mai puternica metoda de exprimare in advertising.Si nu va muri niciodata.De aia unii nu au renuntzat inca la print :)
Si niciodata audienta TV nu va fi sub cea din online.
TV-ul ofera infinit mai multe posibilitati.
In online e haos si nu cresste decat numarul paginilor, nicidecum nu cresc investitiile.
Atat doar ca online-ul se dezvolta.
Si cu cat creste, e mai greu de eficientizat.
http://www.beauty-stars.org
Trimiteți un comentariu
<< Home