luni, martie 30, 2009

Online: Vremea pe Twitter

Ma tot gandesc sa creez un grup de mici dezvoltatori pentru diverse aplicatii online, in care sa combinam resurse si sa generam proiecte. Microjobs.ro este o idee de acest gen. Imi place insa si ideea lui Daniel Divricean.

Eu imi doream un serviciu meteo pe Twitter, iar el l-a facut. Si e foarte simplu. Scrii "@agregator Bucuresti" si primesti starea vremii in acel moment si cea probabila, via Weather.com. Serviciul va fi lansat oficial maine.

UPDATE: Daca stau bine sa ma gandesc, WeWorkWeb este exact grupul pe care ma gandesc sa il formez. O sa revin cu noul concept.

Etichete: , , ,

4 Comments:

Anonymous dumis said...

Twitter-ul prinde din ce in ce mai mult si la noi, si asta se vede in proiectele care se tot lanseaza.

Ai primit mailul meu? Te-ai gandit ?

3:52 a.m.  
Anonymous Ralu said...

gand la gand Cristi, pentru ca,din ciclul - mi s-a intamplat mie - am aflat in repetate randuri ca plaoua sau ca ninge de pe twitter :))

10:43 a.m.  
Anonymous tavy said...

Salut,

Eu am facut profilul @chilipir pe twitter. Ce zici ne vedem la o bere si vorbim sa vedem poate putem sa il facem un profil de anunturi? Cred ca ar iesi ceva dragut.

2:39 p.m.  
Blogger aka Vali said...

in forma care e acum nu cred ca are potential similar cu facebook sau hi5

9:01 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home