duminică, martie 15, 2009

Online: Despre promovare si bartere

La o intalnire Web-Club, un tanar antreprenor a venit la mine, s-a prezentat, mi-a intins o carte de vizita si apoi mi-a zis: "Stiu ca te ocupi si de PR online, de aceea as vrea sa iti propun un barter: vizibilitate si promovare din partea ta contra servicii de web development din partea noastra!"

La un Open Coffee, cativa antreprenori vroiau sa afle cum isi pot promova serviciile si proiectele online. Le-am dat exemplul propunerii de barter.

Pentru ambele cazuri, printre alte sfaturi, eu va recomand si aceste doua abordari:
Alege calea Pro Bono! Sunt cateva firme din online care au inteles ca oferind din serviciile lor vor castiga expunere si apoi clienti / recunoastere pe piata. MB Dragan si X3 Studios sunt cele mai bune exemple. Am lucrat cu ambele firme pe cateva proiecte si am sa le fiu suporter neconditionat.

Ofera servicii (gratuite) celor din A-List! Ca e vorba de online in general sau de blogging in particular, cauta sa fii in preajma jucatorilor importanti. Twitter te ajuta foarte mult. Apoi evenimentele iti pot crea oportunitati. Dar cel mai usor este sa mergi la un cunoscut blogger si sa ii spui: "Nu vrei sa iti redesenez eu blogul?". De exemplu, acum poti merge la Piticu.
p r o m o
Cum monitorizezi prezenta brandului tau in social media?

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Pai si nu ar fi momentul sa se dezbata si dublarea ariei banerelor online?
Nu au advertiserii de suferit tot exprimandu-se prin 728x90 si 160x600?

10:19 p.m.  
Anonymous business said...

Lasand gluma la o parte, promovarea este totusi destul de importanta intr-o companie, indiferent de domeniul de activitate.
Si exemple in acest sens,vedem la tot pasul :)

6:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home