Online: Ce invatam de la Skittles
Senzatia ultimelor zile in mediul online a fost generata de relansarea site-ului Skittles sub forma unei pagini de Twitter. Cred ca de la victoria lui Obama nu am mai vazut un asa buzz pe web.
La o zi dupa faimoasa relansare, Skittles trece de la Twitter la Facebook. Motivul? Glumele proaste care afectau imaginea brandului.
Skittles a avut curaj sa renunte la site-ul de companie pentru o pagina a consumatorilor. De fapt, luand in considerare ultimele supozitii aparute, brandul urmeaza sa faca pe pagina oficiala un tur al multor forme de social media, de aici si trecerea la Facebook. E posibil ca saltul dintr-un loc in altul sa aduca mai mult awareness decat simpla pastrare a fluxului de Twitter.
Skittles a avut o abordare originala si a atras atentia, dar nu numai a curiosilor, ci si a celor care lanseaza campanii bazate pe social media. Este un caz de "asa da", dar si de "asa nu".
Acest articol face parte dintr-o serie noua de articole dedicate social media, ce vor fi grupate in seria Strategist.
PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
La o zi dupa faimoasa relansare, Skittles trece de la Twitter la Facebook. Motivul? Glumele proaste care afectau imaginea brandului.
Skittles a avut curaj sa renunte la site-ul de companie pentru o pagina a consumatorilor. De fapt, luand in considerare ultimele supozitii aparute, brandul urmeaza sa faca pe pagina oficiala un tur al multor forme de social media, de aici si trecerea la Facebook. E posibil ca saltul dintr-un loc in altul sa aduca mai mult awareness decat simpla pastrare a fluxului de Twitter.
Skittles a avut o abordare originala si a atras atentia, dar nu numai a curiosilor, ci si a celor care lanseaza campanii bazate pe social media. Este un caz de "asa da", dar si de "asa nu".
Acest articol face parte dintr-o serie noua de articole dedicate social media, ce vor fi grupate in seria Strategist.
PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
Etichete: Online, Social Media, Strategist
3 Comments:
Abordarea n-a fost tocmai originala.. de ceva ani exista o agentie (Modernista - http://www.modernista.com/) a carei pagina web este o colectie de wikipedia, facebook, twitter etc..
poate asta era strategia - sa treaca dupa cateva zile la alt background social so to say. altfel, dupa buzz-ul initial userii si-ar fi pierdut interesul.
Bune mai sunt aceste bombonele...Chiar ma intrebam daca mai exista pe piata.
Trimiteți un comentariu
<< Home