miercuri, martie 25, 2009

Life: Multumesc, MaiMultVerde!

Nu stiu cum ar trebui sa scriu acest post pentru a sugera mai mult generozitatea lor decat acceptarea ofertei mele! Mai ales ca ei nu au tinut sa facem reclama pe seama gestului. Eu am insistat.

Echipa MaiMultVerde va dona 1.000 de euro in contul lui Gruia, baietelul care are sanse sa isi recapete vederea doar in urma unei operatii in China.

Cand am scris prima data pe blog despre acest caz, mi-am oferit serviciile celui / celor care va/ vor face aceasta donatie. MaiMultVerde are un proiect petru care as fi lucrat pro bono, insa ma bucur ca Gruia este mai aproape de operatia mult asteptata.

Multumesc, Dragos! Multumesc tuturor celor din echipa ta!

Etichete:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

E o picatura, dar picatura cu picatura adunam un ocean. Felicitari MaiMultVerde

5:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

S-a demonstrat ca cei din online pot crea o buna campanie de ajutorare a celor care au nevoie.

Cazul Erikai a fost o deschidere de drumuri in acest sens. Sper ca si Gruia va aduna destui bani.

3:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home