vineri, martie 20, 2009

Ideas: Proiectul cu barterele

Ziceam pe Twitter zilele trecute si intr-un alt post ca ar fi bun un site de bartere. Ei bine, astazi am decis sa il "orchestrez" eu, insa, evident, am nevoie de suport tehnic (design & development), de preferat de la aceeasi sursa.

Despre ce este vorba? Un site care sa prezinte disponibilitatea unor companii / persoane de a oferi servicii in schimbul altor servicii. Trimiterea ofertelor se va face exclusiv pe Twitter (asa mai crestem si interesul pentru microblogging). Deci e nevoie de cineva care sa stie putin Twitter si cu care sa gasesc cea mai buna cale de integrare.

Cam atat deocamdata. Revin cu detalii cand avansez cu ideea.

p r o m o
Social Media Training: Mai sunt doar 7 locuri disponibile!
Strategist.ro: Top 50 de investitori in publicitate

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Buna, am citit pe twitter ceea ce spuneai despre proiect deci cunostintele de twitter cat de cat sunt, plus ca au si un API la dispozitie care poate fi rasfoit pentru lamurire...

Se poate realiza si design-ul si implementarea, desigur dupa ce punem la punct toate detaliile de integrare cu twitter.

Lasa un mail si dezbatem in continuare :)

4:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi,
Deja o initiativa legata de bartere a prins viata, am lansat acum cateva zile barter.eimm.ro (citeste mai multe detalii pe danielbuca.ro) .

Poate ar fi o idee sa facem ceva impreuna pe aceasta tema. Ce zici?

4:44 p.m.  
Blogger DXN said...

Da, si aici noi lucram in Barter, sunt chiar retele de barter aici. avansat. am si ceva experienta in acest tip de "troc".

10:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home