marți, martie 31, 2009

Gadgets: YouTube pe televizorul de acasa

DailyBusiness m-a intrebat recent ce inventii mi-ar usura munca la birou. Astazi mi-am dat seama ca mai degraba mi-ar placea sa am mai multe gadget-uri care sa imi usureze experienta multimedia de acasa. Zic asta pentru ca am vazut ca LG va lansa un player blu-ray care face un pas inainte in divertismentul domestic.
Modelul LG BD370 suportă interactivitate BD Live (BD-ROM Profil 2.0), ceea ce permite utilizatorilor să se conecteze la internet şi să beneficieze de servicii de streaming pentru filme, subtitrări, diverse teste, jocuri interactive cu mai mulţi parteneri şi altele. Formatele compatibile includ fişiere MPEG4, JPEG, MP3, WMA, MKV, MP4 şi AVI.

Datorită disponibilităţii internetulului de mare viteză, utilizatorii pot accesa o gamă mare de videoclipuri de pe YouTube.

Modelul va fi disponibil pe piaţa locală începând cu luna aprilie în reţeaua Altex, la un preţ recomandat de 999 RON.
Pe mine in acest moment m-ar face fericit un televizor cu acces la Internet, multiple posibilitati de redare multimedia si capabilitatea de a inregistra (gen TIVO). Oare cat mai am de asteptat pana apare?

PROMO: MICROJOBS.RO | JOB-URI PE TWITTER!

Etichete: ,

12 Comments:

Anonymous Bigdady said...

Chiar asa, cat avem de asteptat pana apare? Nu de alta da' sare naibii pretul peste recomandare de-mi trece de gadget-uri.

12:13 p.m.  
Anonymous catalinC said...

dupa parerea ta..ce adresabilitate poate avea un astfel de produs. Crezi ca este momentul oportun pentru un astfel de serviciu in Romania?

5:56 p.m.  
Anonymous Cosmin said...

Sunt curios cati ar da bani pe un gadget din asta la noi. Din ce am mai vazut prin afara, Tivo, Roku si alte bazdaganii se folosesc pt Video on Demand, adica filme cu bani. Sincer, nu vad romanii sa dea bani pe filme prea repede:) Poate doar cei cu televizoare Full HD sau care tin la calitate.

5:58 p.m.  
Blogger Razvan C said...

romtelecom intentioneaza sa lanseze servicii tip IPTV anul asta. va include si functionalitati de genul tivo (personal video recorder). o solutie iptv poate fi integrata f usor sa faca play cu youtube.

8:18 p.m.  
Anonymous dumis said...

Chiar si daca s-ar lansa ceva de genul asta si la noi, nu cred ca ar avea foarte mare succes, mai ales acum...

9:44 p.m.  
Anonymous Ionut said...

www.popcornhour.com

Produsul exista de ceva vreme si se vinde si la noi.
Stie f multe servicii web:
* Video : YouTube, Veoh, Videocast, DLTV, Cranky Geeks, Bliptv, PodfinderUK, Vuze, Break Podcast, Revision 3, CNN The Larry King Podcast, CNN Anderson Cooper 360, The CNN Daily, CNN In Case You Missed It , NBC Meet The Press, NBC Today, CBS Face the Nation, NBC Nightly News, Mevio
* Audio : Live365 Radio, iPodcast, Radiobox, ABC News, BBC Podcast, CNN News , Indiefeed, Jamendo
* Photo : Flickr, Picasaweb
* RSS feed : Bloglines, Yahoo! Weather, Yahoo Traffic Alerts, Traffic Condition, Cinecast, Yahoo! News, MSNBC News
* Peer-to-peer TV : SayaTV
* Internet Radio : Shoutcast
Eu l-am folosit doar pt HD si muzica; mi se pare putin greoi sa cauti pe Youtube folosind telecomanda; in plus , calitatea imaginii lasa mult de dorit

10:36 a.m.  
Blogger Red said...

Exista deja si se cheama Apple TV.

11:00 a.m.  
Anonymous Cosmin said...

Pai nu exista.. Apple TV-ul saracu' stie doar storage deocamdata in Romania, iTunes nu are suport de content pe Romania. Deci nu poti trage filme on paying basis, doar sa iti pui DivX-urile luate din surse.. oficiale :)

4:20 p.m.  
Anonymous Mihai Ceuca said...

Recomand cu cea mai mare caldura Popcornhour-ul. Stie o gramada de chestii pe langa Youtube: Apple trailere, Rss reader, tv online, torrent etc. si sunt o multime de softuri pentru el in dezvoltare. Asta pe langa principala calitate de a rula orice tip de fisier, mai ales mkv-uri, din blu-ray rip, la 1080p si DTS sound. Cred ca la urmatoarea versiune (eu am A110) va avea si online/tv/antenna digital recording cu time-shifting (TiVo style).

5:51 p.m.  
Anonymous Ovidiu said...

Apple TV cu Boxee.

12:32 a.m.  
Anonymous Anonim said...

www.iasc-info.ro vino si citeste-ma :)

7:31 p.m.  
Blogger aka Vali said...

laptopul nu are concurent in momentul de fata. gadgeturile aduc putina valoare adaugata, deobicei in jurul uni soft (cvasi) original si a unei arhitecturi mai slabute

9:06 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home