joi, martie 05, 2009

CSR: Tu unde donezi 2%?

Anul trecut am donat 2% din impozit unei asociatii ce protejeaza animalele. Anul acesta inca nu am decis. Mai am ceva timp pana pe 15 mai, cand este deadline-ul.

Andrei Chirica de la Next Advertising mi-a scris astazi despre fundatia "Copii in Dificultate", o organizatie non-profit care ofera ingrijire profesionala copiilor ce traiesc infectati cu HIV/SIDA sau alte boli terminale.

Am scris si anul trecut despre fundatie, despre un clip facut de Next, acum insa sustin site-ul Cineva Zambeste, practic o platforma de donatii pentru aceasta initiativa.

Mai mult, reiau o initiativa de anul trecut si voi oferi timp de o luna un banner (125x125 px) pe blogul meu pentru 5 companii care doneaza cel putin 100 de euro in contul fundatiei (Fundatia C.I.D, Cod de identificare fiscala – 15467650, cont bancar – RO12 BRDE 441S V209 3782 4410).

Etichete:

2 Comments:

Blogger Luci C. said...

catre SMURD

8:55 p.m.  
Blogger zuza said...

eu am donat anul asta Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei, fara sa fiu regalista, dar am intrat in contact cu cateva proiecte umanitare ale lor si sunt super-seriosi si implicati si they actually deliver

9:15 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home