miercuri, martie 25, 2009

Blogs: Cel mai tare in comentarii

Pana acum am vazut multe concursuri pe bloguri. Nu ma omor dupa ele, dar nici nu le exclud din planurile mele. Insa ideea lui Dan Iavorszky, cel care aduce gentile Booq si Crumpler in Romania, mi-a placut.

"Cum iti suna ideea de a nu premia bloggeri, ci comentatorii unor bloguri?", m-a intrebat Dan. "Foarte buna!", zic eu gandindu-ma ca exista o categorie de persoane in blogosfera destul de marginalizata: comentatorul fara blog. Asa ca am acceptat sa gazduiesc un concurs pe blogul meu.

Mecanismul e simplu. Cel care scrie cele mai multe comentarii pe blog in perioada 25 martie - 25 aprilie primeste o geanta Mamba Sling Blue. Alex Brie, alt tester din campania de anul trecut, a anuntat si el concursul si a venit si cu un set de reguli adiacente. M-am inspirat din ele pentru ale mele:
  • Voi lua in considerare numai comentariile atribuite posturilor scrise de mine in perioada 25 martie - 25 aprilie.
  • Imi voi rezerva dreptul sa nu ofer premiul doar pentru cantitatea de comentarii, ci si pentru calitatea lor.
  • Nu voi lua in calcul comentariile anonime. Evident!
Bafta!

Etichete: ,

18 Comments:

Anonymous Anonim said...

E o idee geniala pot spune. S-au mai organizat concursuri pentru comentatori, dar premiile erau destul de mici.

7:56 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sincer mi se pare mai normal sa se premieze cititorii decat cei care scriu articolele. E si un mod foarte bun de a atrage vizitatori noi.

8:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Partea funny ar fi ca eu sa comentez mult si bine la tine, iar tu sa comentezi mult si bine la mine - ne-am putea alege amandoi cu cate o geanta Mamba :D

8:25 a.m.  
Blogger Cristian said...

@alex
si mai tare ar fi fost sa nu anuntam concursul, sa comentam mult si bine unul la celelalt, dar sa anuntam la final ca am castigat pe blog! :-)

8:27 a.m.  
Anonymous Anonim said...

lool :D

8:30 a.m.  
Blogger karma police said...

ce o sa-ti creasca traficul acum?

8:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

foarte frumos, am o propunere cu titlul de gluma:
-sa fie o strategie pe termen lung(o geanta pe luna)
-iar castigatorul sa dea si follow up (cu poze in geanta, cu obitele pe care le tine in geanta si utilitatea gentii, cu schimbarile pe care le-a adus geanta in ritmul vietii sale) astfel incat sa am si eu material pentru "episodul 2-viziunea sociologica asupra gentii":D

9:15 a.m.  
Blogger Ionut Mustata said...

sunt partial de acord, cuentazara, dar un posturile tip serial te pot baga usor in monotonie daca din cand in cand nu alternezi cu altceva sau daca nu introduci si altele noi.
nu stiu, e long shot.
revenind la ideea de baza, nu tin minte o campanie memorabila in care sa fie premiati cititorii de blog care nu detin ei insisi un blog, ci mai tot timpul erau premiati bloggerii. ceea ce e partial gresit - pentru ca formatori de opinie sunt si cititorii de bloguri, doar ca din diverse considerente nu au un blog, dar continua sa povesteasca prin cercurile lor de prieteni de nu stiu ce chestie misto gasita pe net sau ce parere si-a facut el despre nu stiu ce brand dupa ce a citit o caruta de posturi despre ...

10:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

campanie de incurajare a comentariilor. let the spam flow! :))

10:34 a.m.  
Anonymous Anonim said...

http://xuri.ro/S

1:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

George, nu mi se pare "mai normal" sa se premieze comentatorii mai degraba decat autorii articolelor. Nu-mi asum nici un merit pentru un blog pe care comentez.
Intr-adevar, e o modalitate eficienta de a-ti testa audienta fidela, dar si de a aduce multi vizitatori pe blog manati de interes, ca unde se da ceva gratis, multi vin cu sacul...

1:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@karma police traficul o sa-i creasca, insa nu cine stie ce. Sa stii ca exista o categorie de oameni, care citesc bloguri, dar le e lene sa lase comentarii. Acum vor fi motivati.

2:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

port un rucsac booq după ce am citit despre ele la tine și la boby voicu. am încercat mai multe, mai ieftine și mai scumpe, îl recomand.
întrebarea este, la ce se referă ultimul punct, cel cu comentariile anonime? pentru că, eu, de exemplu, pe platforma blogger, aleg întotdeauna opțiunea a 3'a la semnătură.

3:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sper sa nu-ti comenteze lumea pentru geanta ci pentru continut!!!
Bafta!

5:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pot să comentez eu pentru geantă? :D La Piticu nu ştiu dacă am şanse, că are prea mulţi comentatori. :P

1:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca promotia se potriveste cel mai bine cititorilor fideli, in special pentru ca perioada e 1 luna, insa cine stie, poate exista si alti "ambitiosi" :) Eu una te citesc zilnic iar geanta e prea tare ca sa nu trec peste interfata oribila de comentarii Blogger.

Ma mai gandeam ca pana la urma there is so much one can comment dpdv al relevantei insa daca tu te implici in discutii dai ocazia sa creasca volumul comentariilor. Dar asta presupune sa citesti fiecare comentariu... let the games begin! :)

9:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@Dee se potriveste si cititorilor fideli care pana acum le era lene sa lase comentarii. Parerea mea...

2:30 p.m.  
Blogger aka Vali said...

sunt si eu un curios oarecare, aterizat pe blog.
rucsacu nu pare chiar o provocare. laptop nu este?

7:48 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home