marți, martie 17, 2009

Blogs: Am lansat Strategist.ro (part 1)

De vreo doi ani tot incerc sa imi refac blogul pe WordPress, folosind domeniul manafu.ro. Numai eu stiu cate layout-uri am facut si refacut. Am reusit insa intr-o saptamana sa concep si sa lansez un alt blog: Strategist.ro.

CONTEXTUL a fost dat de momentul in care am decis sa fac o schimbare "obiectul de activitate" al Prodigy°, agentia de comunicare online. Dupa 5 luni de experiente inedite, mi-a fost clar ca agentia trebuie sa se indrepte spre cateva directii dintre cele anuntate la lansare. Este un an destul de dificil si am considerat ca e mai bine sa merg in directiile care subliniaza competentele mele directe si experienta anterioara mai degraba decat interesele generale: social media, consultanta in publishing (online & offline), design (web & print) si evenimente (alaturi de Evensys si Eventive).

IDEEA blogului a venit, pe de o parte, din noul focus, cat si din preocuparile mele din blogging. Scriu multe posturi de blogging, twitter si social media si de multe ori am fost "acuzat" ca fac blogging despre blogging. Ma rog, fiind vorba de un domeniu nou, merita sa scrii despre social media si ca demers de educare si informare. Asta voi face de acum inainte pe Strategist.ro. Am lansat si un cont pe Twitter pentru noutati din social media locale si internationale

OPORTUNITATEA acestui blog este, cum spuneam, aceea de a oferi informatii celor care se arata interesati de social media, dar in acelasi timp de a promova clar serviciile Prodigy°. De aceea, am creat o tema originala pentru WordPress (detalii in curand), prin care am tinut sa evidentiez atat continutul, cat si ceea ce face Prodigy°. Nu ascund deci ca va fi un instrument de promovare pentru mine.

p r o m o
Cum monitorizezi prezenta brandului tau in social media?

Etichete: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Lasa feed-urile full la Strategist.ro ! :)

2:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home