vineri, februarie 06, 2009

Tech: Ce poti faci cu atata tehnologie?

Nu am reusit sa ajung la intalnirea Microsoft organizata pentru un live demo cu noua generatie Windows Live in Romania, insa m-am "actualizat" cu acoperirea multimedia facuta de Victor la eveniment. Am primit apoi un document cu toate noutatile versiunii care m-a facut sa imi spun ca folosesc prea putine din tool-urile si facilitatile disponibile astazi.

Si m-am intrebat din nou: Oare prea multa tehnologie strica?

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Technology din limba engleza este un "false friend". In lima romana cuvantul tehnologie provine din franceza (cf. DEX) si are urmatoarele 2 definitii:
TEHNOLOGÍE, tehnologii, s.f. 1. Ştiinţă a metodelor şi a mijloacelor de prelucrare a materialelor. 2. Ansamblul proceselor, metodelor, operaţiilor etc. utilizate în scopul obţinerii unui anumit produs.

10:24 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home