joi, februarie 19, 2009

Media: Print vs Online

Multa vreme am tot vorbit (si eu inlcuded) despre online vs print. Era o moda, pentru unii era wishful thinking sau chiar existau semne si argumente. Daca la inceput online-ul era in dezavantaj, acum tot mai multi au inceput sa caute copacul din care sa ciopleasca crucea print-ului. Wishful thinking!

Mai avem de taiat niste copaci buni pana acolo. Si cand vom ajunge acolo, web-ul pe care il stim astazi va fi total schimbat. Eu merg pe mana lui Calin Fusu care spunea ieri la Web-Club ca mobile-ul e viitorul.

Pe mine deja a inceput sa ma preocupe ca subiect, altii deja fac pasi marunti sau chiar mari in zona mobile. Sa-i vedeti peste un an sau doi pe Eram, Virtopeanu, Stanca, Arbo, Intact si pe celelalte 5 agentii de mobile marketing care vor aparea intre timp cum vor vorbi despre mobile vs online.

Revenind la print. Chiar vreti sa moara printul?... De ce? OK, sustin cauza crutarii padurilor, dar dincolo de acest issue ce ar mai fi?

Vlad Stan zice ca peste ceva timp toate old media vor disparea. Eu cred ca singurul medium traditional care va supravietui va fi printul. Si daca ar fi sa ramana o singura publicatie pe lumea asta, eu o sa imi fac abonament. Si alaturi de mine probabil alte cateva milioane. Asa va supravietui printul. Pariem?

Am cerut zilele trecute cateva opinii despre felul in care printul poate castiga in perioada asta de criza, dar mai ales pe fondul disparitiei unui numar din ce in ce mai mare de titluri. O sa le public unul cate unul in zilele incepand de astazi.

p r o m o
DIGITAL MARKETING FORUM |
NU RATA SERIA DE SEMINARII PENTRU COMPANII
!

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu de mult New York Times propunea inlocuirea variantei print a ziarului cu editii electronice pe Kindle, reader-ul lui Amazon.

Desi au fost multe argumente contra, bine sustinute si complet logice, mi-a ramas in cap comentariul unui tip care le zicea ceva in linia asta:

"You try laying out 20 Kindles on your floor to stop your dog from pooping in the house"

Concluzia: print-ul e mai mult decat o metoda de comunicare :)

2:46 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Steve Ballmer afirma ca in zece ani print-ul va disparea. Eu cred ca in mai putin de atat. Nu cred ca exista vreo solutie viabila pentru acesta si urmaresc indeaproape ce se intampla pe segment. Pe blog (http://kraftwin.blogspot.com/2009/02/solutiile-editorii-de-ziare-in-lupta-cu.html) am scris cateva ceva despre disparitia print-ului in viitor.

6:03 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home