marți, februarie 03, 2009

Blogs: Cine sunt cititorii mei

Am facut mai demult o serie de sondaje pe blog pentru a afla mai multe despre cei care ma viziteaza pe blog. Clar, cei mai multi vizitatori veneau din domenii ca publicitate, marketing, PR, online. Acum am facut un pas mai mare inainte. Am intrat in studiul de audienta al blogurilor initiat de Ionut Oprea.

In coltul din dreapta jos, veti vedea un mic banner ce va va conduce spre un chestionar online. As aprecia daca va puteti rupe 5 minute pentru a-l completa.

Stiu ca cei mai multi cititori ma urmaresc prin rss. In curand o sa ajung la 2.000 de vizitatori pe zi doar prin feed reader. Bannerul chestionarului fiind afisat doar pe blog, va invit sa faceti o vizita aici (este link-ul catre blog).

Retineti va rog ca acel banner va fi afisat de doar 5 ori pe user, deci "profitati" de ocazie cand il intalniti.

Multumesc!

Etichete:

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Daca am completat chestionarul poate n-ar trebui sa se mai afiseze bannerul, nu?

1:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home