joi, februarie 05, 2009

Advertising: Schimbare in Absolut

Ce determina o companie sa isi schimbe identitatea?... OK, nu e o intrebare dificila, dar totusi...

Astazi Citroen si-a anuntat noul logo. Nu e o mare diferenta, nu e o schimbare radicala. E mai bine acum? Nu imi dau seama. Iar acest nu imi dau seama m-a facut sa imi pun intrebarea de la inceputul postului.

Cand Dacia si-a anuntat noul logo acum aproape un an, (mai) toata lumea a vorbit despre "desfacatorul de capace". Ii mai pasa cuiva acum? Mai are cineva ceva de comentat? Cat de mult a influentat evolutia brandului acea schimbare?... Alte intrebari la care mi-ar placea sa gasesc un raspuns.

De fapt, postul asta nu este despre Dacia sau Citroen, este despre Absolut Vodka. Dupa ce timp de 27 de ani brandul a pus in centrul campaniilor forma sticlei, zilele acestea am aflat ca a renuntat la aceasta abordare pentru o noua filosofie denumita IN AN ABSOLUT WORLD, ce ar transmite urmatoarele:
Prin noua campanie IN AN ABSOLUT WORLD, brandul nu se multumeste doar sa inspire ci isi ia inspiratia de la publicul sau, pe care il transforma in “erou” si creator, provocandu-l sa isi regandeasca propria perspectiva asupra lumii si experientelor sale de fiecare zi. In noua campanie, brandul initiaza un dialog cu omul obisnuit, inspirandu-l sa isi creeze propria lume ABSOLUT si sa devina vizionar, plecand de la interpretari personale si din dorinta de a iesi din tipare.
Nu sunt bautor de vodka, dar o sa imi lipseasca ad-urile clasice de la Absolut.

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu conteaza asa de mult identitatea atata timp cat e "good enough" (profesional).

In rest brand-ul e facut de utilizatorii produsului.

1:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

deci da

6:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home