luni, februarie 16, 2009

Advertising: Ce se va intampla cu agentiile?

Daca mai devreme aruncam intrebarea "Ce se va intampla cu print-ul?", acum ma intreb: "Ce se va intampla cu agentiile?". Intrebarea a aparut de la un alt amic din advertising, care se bucura putin de situatia printului. I-am replicat pe e-mail: "Sa vezi cum vor disparea agentiile!"

Chiar asa, cum vedeti viitorul agentiilor de advertising in contextul schimbarilor din media traditionale? Ce va mai insemna agentie full-service peste 5 ani?

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

Etichete:

3 Comments:

Anonymous deea said...

you mean comms agencysi full-service va fi doar o optiune

1:03 p.m.  
Anonymous deea said...

+ space between words

1:04 p.m.  
Anonymous Mihai Dragan said...

Agentia anului 2014 - agentie interactiva cu facilitati de conventional :)

Pe bune.

7:26 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home