joi, ianuarie 15, 2009

Online: Anul Twitter

La sfarsitul acestei zile am numarat 11 noi "urmaritori" in contul meu de pe Twitter. I-am numarat special pentru ca de la inceputul anului am observat o crestere destul de mare a numarului de utilizatori ai acestei platforme de microblogging.

Am terminat 2008 cu 1.000 si ceva de followers. Daca se pastreaza ritmul din ultimele zile, in 3 luni voi depasi 1.500 de "urmaritori", conform Twitter Counter.

1.000 sau 1.500 de persoane "abonate" la ce faci tu inseamna destul de mult. Cred ca vorbim de o platforma foarte personala si ca dupa ce va trece "moda de a avea cont pe Twitter", utilizatorii vor face o "curatenie" generala in listele cu "urmaritori".

Pana atunci insa, la feeling, cred ca 2009 e anul Twitter in Romania.

Etichete: , ,

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Pentru mulți e o întrecere, cine are mai mulți urmăritori sau cine urmărește mai mulți. Eu deja am început să fac curățenie...

2:49 a.m.  
Blogger Eddie said...

"Curăţenia" vine natural după un timp, după ce cei neinteresaţi de ce faci sau de cine eşti tu renunţă la "following". Dintre cei 1,124 care te urmăresc, câţi crezi că sunt în targetul tău profesional, câţi îţi sunt prieteni apropiaţi şi câţi te urmăresc doar aşa, că eşti "de pe" manafu.blogspot?
Cât timp petreci in fiecare zi citindu-i şi interacţionănd cu cei 123 [frumos număr :-)] pe care îi urmăreşti + cei care îţi dau reply-uri?

4:10 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Chiar ca este o intrecere, si cati mai multi nu se gandesc nicidecum la "curatenie" :D

9:53 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu sunt surprins de cati romani au ajuns sa foloseasca Twitter si probabil va creste si mai mult in 2009.

@Adi Popescu mi se pare o prostie sa urmaresti mii de oameni, pentru ca e imposibil sa vezi ce scrie fiecare sau macar cei care te intereseaza.

10:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si e o moda care va trece fix asa cum incepe sa treaca moda blogurilor :)

Decantarea asta o sa faca tare bine, dar pe Twitter mai e mult pana acolo

12:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Citeste aci, si te decizi ce atitudine adopti: dropp'em, or keep them: http://news.cnet.com/8301-17939_109-10142023-2.html?tag=TOCmoreStories.0

v.

1:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E o performanta sa ai un numar atat de mare care te urmareste. Felicitari!

2:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Intr-adevar 2009 este anul Twitter in Romania. Sunt sigur ca se vor face campanii de promovare si pe twitter (poate mai multe decat pana acum) si sunt sigur ca numarul romanilor ce utilizeaza Twitter va continua sa creasca.

10:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Hey, eu sunt unul dintre cei 1147 de followeri ai dumneavoastra. Hihi.
Astazi, la cafeaua de dimineata am gasit articolul acesta http://blog.softwareabstractions.com/the_software_abstractions/ despre principii twitteristice. Mi s-a parut interesant si am vrut sa folosesc simplul d al aplicatiei in cauza ca sa vi-l trimit in casuta, cum stiam ca subiectul este de maxim interes si sa sustin si eu socializarea via twitter, dar FAILURE.
Nu merge sa trimiti mesaje celor care nu te followeaza, chiar daca tu ii followezi pe ei. Cryface.
Totusi, daca destinatarul mesajului nu te followeaza, poti sa ii trimiti un reply si mesajul ii apare in tab-ul de Replies.
Asa ca vin cu o intrebare ... ar fi fost citit vreodata mesajul meu, daca nu il postam aici? :D Nu ca as fi trimis ceva de o maxima intensitate intelectuala, dar sa ma prind si cum sta treaba cu "teh twitter code", din experienta userilor.
Multumesc.

2:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home