duminică, ianuarie 25, 2009

Online: Album distribuit exclusiv online

O alta trupa romaneasca alege sa isi difuzeze online piesele de pe noul album. Este vorba de de Popas Band, trupa formata in jurul lui Marius Popa (Spin, Latin Expres, Jukebox, Foisorul de Foc), cunoscut foarte mult ca interpret al unor cover-uri internationale pe la diverse petreceri.

Popas propune acum un album cu 12 piese originale, reunite sub titlul "Flickering Hostile”, ce pot fi ascultate gratuit pe site-ul oficial al trupei. Cine va dori sa "le ia acasa" le poate descarca in format mp3 contra sumei de 4 euro, achitata prin sms.

A, si inca ceva! Din ce am inteles album va fi distribuit doar pe Internet, ceea ce ma face sa ma intreb:

Credeti ca in viitorul apropiat vom cumpara mai putine CD-uri si vom descarca legal muzica online mai mult ?
Da, chiar de anul acesta
Da, dar in cativa ani
Ambele variante in egala masura
Nu in viitorul apropiat
Nu, eu niciodata nu voi descarca muzica legal online
  
Free polls from Pollhost.com

Etichete: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mie imi place initiativa asta si cred ca majoritatea trupelor ar avea mai mult succes asa decat incercand sa vanda CD-uri.
btw... am fost prima care am votat

12:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu n-am mai cumparat un CD cu muzica de ani buni. De cele mai multe ori, muzica pe care o ascult eu e gratuita sau pot sa o cumpar imediat online, cu $1 - 2.5 / melodie.

2:37 p.m.  
Blogger Unknown said...

Ideea este buna si a fost aplicata si de Vama si Maximilian, anul trecut: download pe 4$ tot abumul digital, de pe site-ul oficial.

La MIDEM (festivalul international al industriei muzicale) s-a discutat anul trecut in termeni entuziasti despre modelele de promovare/distributie online. Anul acesta insa toti s-au concentrat mai mult pe monetizare.

Asa ca merita urmarit, dincolo de inovatia care e de aplaudat, care sunt rezultatele acestei actiuni. Mai precis: cat se vinde, cati bani ajung la artisti, care este efectul final.

7:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Chiar are rost intrebarea asta avand in vedere ca avem deja ca exemple de succes pe iTunes si AmazonMP3 ? :)

Normal ca, la fel ca in toate celelalte domenii, in Romania se va simti mai tarziu acest transfer, insa este cu siguranta inevitabil.

In ziua de azi, daca esti in industria de divertisment, indiferent de subdomeniul abordat, daca nu te indrepti cat mai repede spre distributie digitala si spre tot ce-ti pune la dispozitie internetul poti sa te consideri deja dead and buried.

7:36 p.m.  
Blogger Unknown said...

Industria muzicala din .ro reactioneaza mai greu dar un bun exemplu sunt Nine Inch Nails, asa ca CD-urile sunt anyway pe cale des disparitie :-)

10:04 a.m.  
Blogger Unknown said...

Eu una ma tem ca nu o sa cumpar nici cd-uri si nici nu o sa descarc muzica legal. Eu sunt un youtube playlist user :)

10:28 a.m.  
Blogger Unknown said...

Mai stiu o trupa romaneasca care urmeaza sa isi puna ultimul album direct pe trackere, pentru descarcat. Daca te intereseaza, o sa iti trimit link-ul cand se va intampla, cel putin asa mi-a promis unul dintre membrii trupei.
Ontopic, mi imi va parea rau dupa cd-uri, cum imi pare rau si dupa viniluri, pe care inca le mai colectionez. Cred ca muzicii online ii lipseste rigoarea auditiei, este prea mult inconjurata de elemente care te distrag. Dar asta este alta poveste.

2:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Frumoasa initiativa, cred ca acesta este viitorul. Va veni vremea cand distributia la muzica se va face online.

9:32 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home