luni, ianuarie 12, 2009

Blogs: Cum voi face blogging in 2009

Blogul acesta a crescut, s-a mentinut si a devenit cunoscut datorita constantei actualizarilor. M-am tot gandit zilele trecute daca voi reusi sa pastrez aceeasi frecventa a posturilor. Cred ca la un moment dat am militat pentru postarile zilnice versus postari periodice / ocazionale / "cand am ceva de zis".

Acum nu am un raspuns pentru nedumerirea mea. Probabil voi vedea din mers. Dar cu siguranta voi schimba ceva:
  • Voi posta unele subiecte exclusiv pe Twitter, multe nouati, lucruri pe care le descopar, incerc sau imi plac. Daca nu ma urmariti pe Twitter, o puteti face aici.
  • Voi selecta in consecinta mai atent subiectele de pe blogul personal.
  • Voi asocia multe din initiativele si posturile mele legate de social media cu Prodigy si viitorul blog al agentiei.

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Andrei Potorac said...

Ai putea incerca sa muti blogul pe .ro sau .com

Ai putea incerca sa ii faci un redesign.

Ai putea sa il muti pe wordpress.


Eu ti-as sugera toate cele trei lucrurile de mai sus, insa e decizia ta.

3:20 p.m.  
OpenID popesculadrian said...

cum zicea precedentul comment:muta-ti blogul pe wordpress...

3:43 p.m.  
Anonymous Sorin Draghici said...

II sustin pe cei 2. Muta pe wordpress.

12:08 a.m.  
Anonymous Dragos said...

www.manafu.ro te trimite aici si poate ar trebui sa fie invers + Expression Engine ;)

Ai putea sa scrii chestii mai relevante pe Twitter fiindca lumea are asteptari mari de la tine, iar eu unul ti-am dat unfollow fiindca nu ma "ajutai" cu nimic prin contul de twitter, desi iti urmaresc blogul si de pe mobil...

:)

7:47 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home