duminică, decembrie 07, 2008

Online: Un spoof bun


Nu am urmarit de la inceput buzz-ul creat de interviul lui Adrian Despot cu o domnisoara reporter. Dar am vazut pe bloguri diverse mentiuni, dar nu i-am dat mare atentie atunci.

Ce putea sa spuna intr-un interviu si nu imi puteam inchipui? Mda, a putut...

Adrian Soare mi-a spus ca acea bucata de inregistrare a ajuns in topul celor mai vizionate clipuri pe YouTube in ziua respectiva. Deci a avut ceva vizionari. Apoi a fost "dat jos" la cererea televiziunii. Ma rog... L-au pus poi "baietii" pe Trilulilu si l-am vazut acum si pe YouTube.

Tot Adrian mi-a aratat un spoof facut pentru o galerie de arta. Partea cea mai tare - pe langa viteza de reactie a agentiei - a fost sa il vad chiar pe Adrian Despot in aceasta parodie.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

de pe youtube am vazut ca l-au scos, eu l-am vazut aici: www.myvideo.ro/watch/5563470

11:38 a.m.  
Anonymous Anonim said...

geniala ideea cu spoof-ul :)

7:52 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home