miercuri, decembrie 17, 2008

Online: Testez Internetul mobil de la Zapp

S-a potrivit de minune propunerea lui Viorel de a testa un modem 3G de la Zapp, cel din reclama ce ruleaza zilele acestea pe TV, cu nevoia mea de a gasi o noua conexiune la Internet pe o perioada scurta de timp.

Ar trebui sa ajung la RDS pentru un contract (CATV + Internet), insa nu gasesc timp si in plus, un vecin m-a avertizat ca nici dupa o luna de la depunerea cererii nu are Internet. Probabil o sa am o imagine mai clara atunci cand ma voi duce personal la RDS.

Si cum pot sta fara TV, dar nu pot rezista fara Internet, am acceptat propunerea de a folosi timp de o luna solutia mobila de la Zapp. Acum, in timp ce scriu acest post, ii aplic "testul YouTube". Va povestesc un pic mai incolo ce inseamna asta pentru mine.

Etichete: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

In general e praffff! Rareori merge constant (adica fara buffer din 20 in 20 sec) iar prin tara lasa de dorit... Sunt sictirit de viteza (melcului) internetului de la Zapp.

1:36 a.m.  
Blogger IT Psihoterapia said...

nu pot sa cred, la mine merge foarte bine: http://www.vorbaretu.com/2008/12/dezmat-rural-cu-zapp.html

3:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

As fi fost tentat să-l încerc și eu, dar mi-ar trebui cel puțin 2 modemuri. Dar e ok ceea ce primesc de la UPC, mie-mi ajunge. În schimb am încercat un stick-modem de la Orange. Departe de a fi măcar mulțumitor.

4:01 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Am folosit si eu modemul de la Zapp doar in Buc. si testul meu Youtube a cazut. Test youtube care consta in incarcarea unui clip de 10 minute. A picat la limita oricum.

4:35 a.m.  
Anonymous Anonim said...

prafff e putin spus, mie imi pica netu din sec in sec. intr-un final am renuntat si mi-am luat de la reteaua de cartier. dar o sa vezi tu dupa testare :))

3:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu ti-as recomanda Zapp. Mai bine asteapta la RCS..

9:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sper sa mearga mai bine decat Business Everywhere de la Orange.

7:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

so, rezultatul testului youtube?

9:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home