luni, decembrie 01, 2008

Online: Ai idei despre Internet?

Pe 16 decembrie avem ultima editie a Web-Club din acest an, motiv pentru care m-am gandit sa fac ceva diferit de ce am avut pana acum. Mai ales ca e si sezonul petrecerilor de sfarsit de an.

Asa am ajuns la ideea unui networking party in care sa avem si o sesiune de prezentari inedite legate de Internet. Iata de fapt la ce m-am gandit:
  • 10 prezentari
  • fiecare va avea doar 3 minute maximum.
  • taiem microfonul dupa 3 minute.
  • prezentarea trebuie sa spuna ceva inedit si/ sau interesant despre Internet
  • daca e si distractiva, are sanse mai mari de calificare.
  • pot fi idei de site-uri, dorinte ascunse, cantece sau poeme despre online etc.
  • poate fi orice, legat de Internet sa fie.
  • selectia o voi face eu in principiu, dar voi lua ajutoare daca voi simti nevoia.
  • propunerile le primesc pe mail la manafu [at] gmail [dot] com
Nu fac din aceasta idee un mare concurs. Nu avem premii, nu dam finantari, nu angajam pe nimeni. E o ultima ocazie (cred) sa reunesc inca o data comunitatea online intr-un eveniment. Iar cei care nu au ajuns pana acum la conferinte, nu si-au impartasit ideile, o pot face aici. Vor fi 100 de oameni acolo, intre care si cele mai importante nume din Internetul local.

UPDATE: Am primit cateva mesaje cu idei si propuneri. As prefera sa nu inscrieti proiecte de site-uri gata realizate, ce urmeaza a fi lansate sau sunt de cateva zile online. Nici proiecte de site-uri care vin in completarea unora deja existente.

Nu propuneti un Trilulilu. Mi s-ar parea mai interesant un site de video sharing dedicat tutorialelor de orice fel sau dintr-un domeniu anume, de exemplu.

Dar nu va opriti la proiecte de site-uri pe care le-ati face maine. Hai sa ne gandim la site-uri imposibil de facut dar care ar avea o utilitate pentru noi.

Sau hai sa nu ne gandim la site-uri deloc! Poate fi un stand-up comedy act, un cantec sau un poem. Sau chiar o idee de partid.

Prefer sa ne distram decat sa avem un alt Net Start-Up!

Etichete: ,

10 Comments:

Blogger Piticu said...

poti sa pui pe cineva pe capul meu sa ajung si eu? :P

1:19 a.m.  
Blogger Geo Atreides said...

Am o intrebare care ma tot macina.
Sa zicem ca imi vine o super idee. Ce garantii am ca daca o spun la ev. asta, sau tie pe mail, nu o va lua cineva sa o implementeze fara mine?
Nu zic ca cineva o face, probabil ca nu, e doar o chestie la care n-am gasit un raspuns pana acum.
G.

1:22 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Mda iteresanta chestia cu aceste proiecte, dar cum la noi se fura, care sunt garantiile ca nu se fura si aceste idei?

1:34 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu va mai fie frica de furaciuni, ideile am inteles ca pot fi si pentru binele tuturor, orice poate fi aplicat in domeniu. Nu numai idei de site-uri.

2:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Valoarea economica reala a unei idei? Zero.
Posibilitatea ca altcineva sa aiba aceeasi idee? Enorma.
Realizarea unei idei este tot ce conteaza. Si ideile foarte bune nu pot fi realizate de catre oricine.

9:42 a.m.  
Blogger Cristian said...

@geo

in cazul de fata imi doresc sa ne distram, nu sa prezentam proiecte la investitori.

altfel, chiar daca nu o spui in public si o spui doar cuiva, riscul ramane acelasi.

si mai cred ca idei putem avea cu totii, dar conteaza mai mult implementarea si cresterea proiectului dupa lansare.

10:21 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@daniel

toata lumea are idei, dar nu sunt neaparat toate geniale.

sunt multi oameni cu bani, care n-au idee ce sa faca cu ei, precum sunt si destui oameni cu idei, dar nu au cum sa le puna in aplicare (-bani)

cum nu dau primii bani pe degeaba, de ce ar da cei din urma idei pe degeaba?

ori cand cineva investeste un ban/o idee, nu crezi ca vrea un profit de pe urma investitiei? ori garantia unui profit?

3:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ma gandesc si eu la o chestie interesant. In cazul in care nu gasesc, tot voi fi prezent.

5:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si cei care nu tin neaparat sa prezinte vreo idee, cum pot participa? :)

11:10 a.m.  
Anonymous Anonim said...

pentru simpla participare care este procedura? :) sau trebuie sa venim neaparat cu propuneri pentru prezentare?
thx

7:26 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home