marți, decembrie 09, 2008

Media: Si Max intra pe piata locala

Ca tot v-am zis de GQ, aflu de la Iann ca Max vine in Romania. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc cred ca am primit si o invitatie la lansare. Verific acum...

Da, mi-a trimis Vlad un mail acum vreo saptamana. Mersi, imi pare rau ca nu am ajuns.

Stiu pe cineva care probabil e suparat acum ca a ratat aducerea GQ si Max in Romania in urma cu vreo 3 ani. Era prea devreme la acea data. GQ nu era interesat de piata locala. Max era un pariu riscant. Acum e prea tarziu.

Ca tot vorbeam de reviste pentru barbati, mai stie cineva ceva de Maxim? Mai apare?

p r o m o
PETRECERI DE CRACIUN | PENTRU CEI CARE INCA NU SI-AU FACUT PLANURI

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

maxim apare in continuare. acum tre sa fie la chioscuri editie de decembrie/ianuarie

8:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

maxim apare, tocmai au inceput o campanie - depinde cum privesti ;-)

12:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

se vinde ca painea calda

7:58 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home