joi, decembrie 11, 2008

Life: Recomandati cu moderatie

M-am tinut departe de a-mi varsa pe blog frustrarile legate de serviciile proaste de care m-am impiedicat. Chiar ma gandeam sa intreb intr-un post de ce nu scriem mai mult despre lucrurile bune care ni se intampla.

Si m-am bucurat ca a aparut CeRecomand.ro. Si am vrut sa recomand si eu un serviciu de catering. Ca au mancare OK, preturi bune si livreaza destul de prompt. Si culmea, astazi au venit dupa aproape 2 ore si jumatate. Si fara pastele mele Carbonara. WTF!

p r o m o
PETRECERI DE CRACIUN | PENTRU CEI CARE INCA NU SI-AU FACUT PLANURI

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

am descoperit din intamplare acest blog si mi-a placut foarte mult felicitari,o sa-l citesc zilnic
vizitati:
tarnovan.wordpress.com

10:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte util site-ul cerecomand.ro. Tocmai mi-a raspuns la o nelamurire: "Pentru a pastra notorietatea site-ului, va rugam nu recomandati decat produse si servicii testate personal de dumneavoastra." Sa speram ca va fi chiar asa :)

11:50 a.m.  
Blogger Unknown said...

"de ce nu scriem mai mult despre lucrurile bune care ni se intampla" pentru că suntem zgârciţi şi vrem să le tinem doar pentru noi :). Sau să fie oare pentru că nu prea ni se mai întâmplă lucruri bune? Am uitat.

12:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Las' ca si eu stiu o pizzerie de unde comand doar la domiciliu. Au pizza foarte buna si in maxim 30 de minute o aduc. Problema cea mare e cand vrei s-o mananci la fata locului, sa mai iesi si tu din casa. Stai 20 de minute sa-ti ia comanda si apoi o ora si 10 minute s-o aduca. Rece. Am patit de doua ori, dar am jurat ca a treia oara nu se mai repeta.

4:15 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home