joi, decembrie 18, 2008

Gadgets: Storm e pe piata!

De astazi in shop-ul online al Vodafone este disponibil pe piata romaneasca cel mai nou telefon creat de Blackberry, Storm, primul terminal cu touch screen din aceasta familie. Chiar sunt curios sa vad primele recenzii! Si nu neaparat ceva de genul "Storm vs iPhone", ci mai degraba pareri despre cat de bine a trecut BlackBerry de la tastatura full QWERTY la "atingerile pe sticla".

Tot astazi am pus mana si pe HTC Touch HD. Cred ca e cel mai bun model din toate incercarile facute pana acum de acest brand.

Etichete: , , ,

11 Comments:

Blogger Antonio Eram said...

eu am renuntat la iPhone(3G) si am trecut la HTC HD. NET SUPERIOR

3:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

N-o sa vezi decat o si mai mare fragmentare, am avut un Storm pt o saptamana si ma enerva prea tare asa ca am renuntat la el. It's crap daca ma intrebi pe mine, nici iPhone nu e perfect, nothing is, but at the end of the day it's less stressful to use

8:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pfff n-are Wifi ?

11:50 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Citeam, parca tot aici, nu stau acum să caut, despre softul de la Vodafone pentru Omnia, cum că e dezastruos. Sper să nu fie la fel și în cazul Storm.

1:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce vrem pana la urma urmei de la un telefon? Este eficient? Chiar avem nevoie de toate acele functii sau ne luam un telefon de acest gen ca sa fim vazuti cu el si in realitate noi avem cartela, ca abonamentul e prea scump?
O zi minunata iti doresc

4:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mi place asta: faci reclama la vodafone pe toate planurile. including bannerul de la mlm....

4:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

offtopic: As vrea sa te conactez in legatura cu un articol pentru un site de state despre NetCamp. cum pot sa te contactez?. mersi.

9:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Super tare noul telefon! :) Imi place mult cum arata. Makes me think about giving up HTC for this. :D

10:55 p.m.  
Blogger Gabriel Leonard said...

Frate e super tare blogul tau ca trafic dar designul lasa de dorit.

11:54 p.m.  
Blogger Cristian said...

@jan

mailul meu e in pagina mea de profil... e pe coloana!

12:17 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Mi-a comandat unul pe 26 dec din magazinul online Vodafone (doar acolo se gaseste; nu-l au nici pt teste in reprezentante). L-am platit online si asteptam ca pana pe 31 sa il primesc; asa scria acolo: maxim 2 zile lucratoare pt livrare..... E 5 ian si nu am nicio veste despre el. Am sunat la Cargus, caci am inteles ca prin ei fac livrarea si ei bine DA: "comanda Dvs este in depozitul nostru din data de 29 dec..." "-Multumesc zic, insa as vrea sa schimb adresa de livrare...stiti nu mai sunt in vacanta....noua adresa este..." "-In cazul acesta s-ar putea sa mai intarziem comanda Dvs..." Concluzia mea este ca magazinul online al VDF sta prost in relatia cu partenerul de livrare si nici nu posteaza vreun mesaj pe pagina in acest sens...pacat!!! Toti comerciantii si-au afisat programul pt perioada 24 dec-4 ian; mai ales cei online. Ar fi putut fi un lucru interesant. Sper ca macar produsul sa-mi schimbe impresiile despre serviciul revolutionar 'online'... revin cu un post si despre telefon cand voi avea ocazia sa ma intalnesc cu el...

1:01 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home