luni, noiembrie 17, 2008

Life: Poti ajuta cu 1 euro


Iulian Comanescu mi-a aratat astazi clipul de mai sus. Probabil deja l-ati intalnit si pe alte bloguri.

Nu stiu cum au fost altii dupa vizionarea lui, dar mie mi-a adus aminte cat de norocos sunt. Si mai mult mi-a spus ca pot face si eu ceva mai departe, pot dona chiar si un euro.

Daca vreti sa donati, intrati aici.

Nu stiu care sunt procedurile, dar cred ca ar ajuta mai mult cauza posibilitatea de a dona prin SMS. Dan, Antonio, ce sfaturi ne dati?

UPDATE: Mi-a venit o idee, De fapt, am vazut-o la Cabral mai demult. Nu stiu daca va functiona, dar o incerc totusi.

Ofer pana la sfarsitul anului un banner (125x125 px) pe blogul meu la 5 companii care doneaza cel putin 100 de euro in contul IHTIS.

Etichete: ,

15 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ar ajuta mai mult cauza si daca ar accepta macar Paypal. :(

1:55 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi,

fireste ca se pot implementa donatiile prin sms (retelele mobile) si prin apel telefonic din Romtelecom. Fiecare operator are proceduri standard diferite pentru serviciul de teledon, am sa iau legatura cu asociatia sa-i asistam pentru implementare.

8:30 a.m.  
Anonymous Anonim said...

da, ar fi foarte buna implementarea donatiilor prin SMS - si pentru cei de afara ceva Paypal sau card... Cred ca cei de la asociatie vor avea nevoie de sprijinul celor care stiu cum se pot realiza acestea.
Mai cred ca pentru astfel de campanii, companiile mari si-ar putea crea bannere de sprijin iar pentru click-urile dintr-un anumit interval de timp banii sa mearga in conturile campaniei ... Ceva de genul asta...

10:41 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi,

As dori sa ne implicam si noi (PCfun). Ai o adresa de contact pe care sa mutam discutia?

Thx,

Madalin Durca

11:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@madalin durca: Puteti sa o contactati pe Michi, protagonista clipului si presedinta a Asociatiei IHTIS, la adresa de e-mail michi_mihaescu@yahoo.com .

11:30 a.m.  
Blogger Cristian said...

@madalin

Adresa mea o gasesti aici: http://www.blogger.com/profile/984923

12:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pentru a avea Paypal (care e o idee f buna) trebuie un card de debit macar, ceea ce asociatia nu avea. Michi s-a dus azi la BCR, unde are conturile, pentru a depune cerere de card si pentru a cere si online banking. Este insa strigator la cer ce raspunsuri a primit si cred ca merita reactionat. Ma intreb daca nu ar fi avut in fata o persoana aflata in caruciorul cu rotile, functionarul de la BCR ar fi avut aceleasi raspunsuri?! Va invit sa cititi pe blogul IHTIS cum a decurs conversatia la banca (poate cumva ajunge informatia si la sefii ERSTE!): http://asociatia-ihtis.ro/2008/11/18/bcr-sucursala-obregia-impiedica-solidaritatea-a-350000-de-oameni/

2:49 p.m.  
Blogger chiar-eu said...

JOSIAN ERIKA ELENY
Diagnostic: LEUCEMIE LIMFOBLASTICA ACUTA
Varsta: 2 ani implineste pe 3 decembrie

Hai sa ajutam aceasta fetita sa traiasca !!!

Mai multe detalii pe blogul lui CABRAL

3:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

sa fiu sincer: daca as fi in aceasta situatie....as prefera sa mor

5:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pacat. Trist. Poate vei reusi totusi ceva. Voi dona si eu ceva.

7:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

buna cristian,

sunt curioasa, a raspuns vreo companie inititivei tale (donatie peste 100 EURO = banner gratis)
?

multam de raspuns.

7:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, Partea Luminoasa, compania mea a facut o donatie mai mare de 100 de euro.
Dar tocmai pentru ca e donatie, nu am nevoie de acel banenr de 125x125. Si cei care ar face donatia nu cred ca ar face-o pentru un banenr la Manafu, ci pentru ca vor sa ajute.

11:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Domnului Panaitescu,

"Si cei care ar face donatia nu cred ca ar face-o pentru un banenr la Manafu, ci pentru ca vor sa ajute."

toti ar face-o din altruism? nu cred, vreau sa cred, insa stiu ca banu' e ochiul aluia, iar publicitatea inseamna bani.

ma intereseza fix cat horoscopul zilnic - adica 0 - motivele pentru care cineva face o donatie. importanta e finalitatea si anume ca oamenii care au nevoie de ajutor il vor primi.

intrebarea a venit doar din nevoia de a "masura" impactul ofertei facute de cristian.
iar raspunsul nu era, evident, obligatoriu.

cu stima,
b.

11:39 p.m.  
Blogger Cristian said...

am fost contactat de 2 companii pentru campania propusa de mine.

12:35 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi,
te rog considera si magazinultau.ro intre cele 5 companii.
multumesc
Dan Calugareanu

2:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home