vineri, noiembrie 14, 2008

Life: Muzica sustine politica

Pe YouTube am vazut zilele acestea cateva filmulete de la diverse concerte electorale. M-am intrebat daca artistii nostri considera aceste invitatii (platite) doar un business sau chiar sustin acele partide.

Inteleg ideea ca ei presteaza in cadrul unui contract si atat. Ma astept insa si la reactii din partea unor artisti. Spun asta pentru ca am citit la Constantin ca Tudor Chirila si Vama Veche vor sustine un candidat anume. Sincer nu ma asteptam.

Nu sunt un mare fan, am apreciat intotdeauna ce au reusit si am cateva piese care imi sunt dragi. Ma asteptam totusi la un refuz al lor de a canta in struna unui candidat. Ei au fost mereu impotriva. Asa i-am vazut eu. Sper ca Tudor nu se pregateste de acum pentru parlamentarele de peste 4 ani!?

Etichete: ,

14 Comments:

Anonymous Anonim said...

vad ca toti au sarit sa se dea cu parerea.
as spune sa asteptati pana luni ca sa vedem despre ce e vorba.
a zis chirila si ca a dansat gol la fantana de la universitate si pe urma a preluat cancan :)

si o mica precizare: e Vama, nu mai e Vama Veche.

1:17 a.m.  
Blogger koma said...

toate au un inceput :)

politicienii ne reprezinta. de ce sa nu ne manifestam public simpatiile? e drept, cand stii ca trupa a fost platita ca sa presteze e altceva, dar altfel...

1:17 a.m.  
Blogger Mele said...

Aici ar fi ceva de genul: "banii vorbesc". Si acum, sincer, cine nu vrea sa ii fie mai bine. Cu filosofia mori de foame.

3:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si daca ar fi asa in ceea ce il priveste pe Tudor, BRAVO!
Are un punct de vedere si il sustine prin muzica; iar daca din treaba asta face si ceva maruntis, inca o data bravo lui.
Nu inteleg de ce atatea carcoteli si de ce gandim in locul altora atat!
Mai bine ne rezumam doar la noi!
;)

6:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

salut cum as putea lua legatura cu dumneavoastra ? id meu de mess este motociclistcom ar fi ok daca l-ati putea adauga ptr macar 5 min .. sau un nr de telefon .. cu doriti..

8:07 p.m.  
Blogger Razjudec said...

salut ma scuzi...
stie careva de ce cand incerc sa introduc o tema noua ..imi spune ca nu sunt inchise bine..xml...?
va multumesc

10:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Scurt: Banu` frate...

10:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu nu cred. Tudor nu face asta...nu cred c-ar face-o niciodata. Sa vedem pana luni :-?

P.S.: Oricum cred ca stii si tu ca presa vorbeste numai prostii cateodata

10:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Peste tot in lume se dau concerte la alegeri. Si sunt doar un business. Romanii pun prea mult suflet in politica.

PS Zoso te plange ca folosesti blogger. Eu cred ca e bine.

11:30 a.m.  
Blogger nihasa said...

referitor la ps ... http://bloggerindraft.blogspot.com/2008/06/new-feature-embedded-comment-form.html

11:46 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cauti motive pentru a merge la vot? Le gasesti aici: http://khris.ro/?p=222

7:57 p.m.  
Blogger Mihai said...

si manelele care sustin politica? :| tragic.oricum € sa fie ca iese parleala dupa alegeri :)) oricum acestea vor fi alegerile cu cele mai mari fluctuatii de simpatizanti.

8:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si cand te gandesti ca unii "verzi" incerca sa creeze o altfel de campanie si mai ales un alt tip de a privi clasa politica. Ei bine ce credei ca se va intampla. Masa alora multi care voteaza tot conform clipurilor electorale de la TELEVIZOR si mai ales pomenilor electorale vor vota!
P.S. "Lautarii" is buni la nunta si botez! La vot tre' sa ne ducem cu capul si cu gandul al viitor! :(

10:21 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Referitor la Tudor Chirila si faptul ca ar sustine pe cineva. Nu e adevarat. Si-a lansat o piesa si un clip (jalnica melodie parerea mea). Si pe langa si o campanie "Tudor Chirila sustine Porcul Parlamentar". Pentru campanie are felicitari. E interesanta si deja a starnit valva :)

4:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home