marți, noiembrie 11, 2008

Life: Doua intamplari de astazi

M-am mutat in casa noua. Nu foarte departe de vechea locuinta de la Piata Sudului, insa foarte aproape de doua parcuri mari. Poate o sa povestesc candva ce inseamna sa te muti un bloc nou. Am descoperit ca sunt vecin cu unul dintre cei mai influenti oameni din online. Macar am de la cine sa cer o cana de zahar.

Dupa mutare, pe la 9 si ceva seara, am fugit la studioul lui Ciprian Tintareanu, unde Dorin a pus la cale filmarea unui "spot electoral" cu bloggeri. Abia astept rezultatul.

UPDATE: Dorin povesteste ce a fost astazi.

Etichete: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sa-ti fie traiul placut in noul bloc :)
Nu stii cam pe cand va aparea spotul?

2:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Doua parcuri mari... aproape de Piata Sudului... Hmmm... Tineretului e mare, dar Carol nu e chiar asa de mare :)

2:58 p.m.  
Blogger Cristian said...

@stefan
ai nimerit. sunt langa amandoua! :-)

6:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

once you go Tineretului, you never go back ;) [21 ani aici si nici acum nu m-am saturat:D . welcome to the neighborhood! ]

8:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu stau tot acolo. Acum cu siguranta nu ramai fara zahar ca suntem deja trei (cu tot cu omul influent din online) de la care poti cere. Am putea chiar sa ne strangem si sa venim sa-ti aducem prajituri de bun venit :)

10:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce voiai sa evidentiezi?
Faptul ca te-ai mutat in bloc nou sau faptul ca ai vecini celebrii cu care sa te lauzi?
No offence...dar nu vad ideea!

6:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ideea era ca doar oamenii influenti din online consuma zahar.

11:29 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home