sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Blogs: Un alt sondaj


Eliza Rogalski a prezentat ieri la Zilele Biz rezultatele unui sondaj realizat cu 19 bloggeri selectati din Top 30 ZeList.ro. Prezentarea o vedeti mai sus, iar despre demersul ei puteti citi aici.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous ana said...

prima data m-am uitat din curiozitate la prezentare, apoi m-am intrebat de ce mi se pare atat de redundanta. nu aduce mai nimic nou pe tapet. cautand care a fost scopul acestei analize am gasit urmatoarea afirmatie a elenei pe blogul lor : un blogger audit care raspunde intr-o oarecare masura intrebarilor “ce sunt bloggerii?”, “ce media consuma ei”, “ce-si doresc de la companii?” si “cat de mult e de lucru?”. toate aceste intrebari cred ca au fost elucidate de fiecare dintre "top" bloggeri si de cei secundari de zeci de ori. in plus, in prezentare nu gasesti raspunsul la ultimele doua intrebari. mi se pare mai mult un rezumat integrat a tuturor posturilor pe aceste teme din blogosfera si cam atat.

4:22 p.m.  
Blogger Alex said...

Ana, s-ar putea sa ai dreptate, nu te contrazic, INSA, acest document, venit din partea Elizei, cu antent RG, companie de PR si prezentat firmelor si corporatiilor interesate de a comunica cu blogerii ESTE mult mai credibil decat 1000 de posturi aparute disparat pe top 30 bloguri din Romania si nu numai.

Nu am ajuns la Zilele Biz, dar multiple felicitari Eliza pentru prezentare. :)

11:33 p.m.  
Anonymous Eliza said...

@Ana: cum am spus si in introducerea prezentarii, o mare parte din concluzii nu au fost noi nici pentru noi. prezentarea s-a adresat companiilor, PR-ilor, marketingilor si specialistilor care nu stiu de unde sa apuce chestia cu blogurile. pentru ei, te asigur, prezentarea a venit cu ceva nou. macar, teoretic, stiu de unde sa inceapa.
nu am dat in prezentare toate raspunsurile la intrebarile enumerate si de tine pentru ca avem si noi dreptul de a le "elucida" celor care mai si platesc un ban de consultanta pe lumea asta.
o fi internetul moka si democratic, dar de undeva trebuie platite salarii. partea cu "elucidatul" e la rubrica cost per ora :)

12:31 p.m.  
Anonymous ana said...

@alex: cred ca realitatea este mai credibila decat orice analiza sintetizata pentru companii. e ca si cum si spune ca blogosfera este relevanta atata vreme cat este endorsata de agentiile mari de PR.

@eliza: ok. got your point. :) deci cumva prezentarea ii ajuta pe cei care nu stiu de unde sa apuce blogurile sa dea la click pe "cost pe ora". fair enough. :)

3:05 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home