Online: Dacia prinde curaj
Tocmai am primit pe mail informatia ca Dacia este brandul cu cea mai buna vizibilitate, conform unui studiu al Realitatea-Catavencu. Dacia a iesit bine si intr-o cercetare facuta de Evensys si Gemius in randul utilizatorilor de Internet la inceputul anului. Mai mult, in studiul High Impact Brands realizat de Synovate pentru revista Biz, Dacia ocupa locul I la capitolul awareness intre brandurile romanesti.
Dacia a fost si primul brand care a avut o campanie mare pe bloguri si primul care a facut o intalnire cu bloggerii. Acum este si primul care face ceva cu tupeu in online, lasand agentia sa presteze aceasta campanie cu clipul de mai sus. Cel putin asa am dedus eu.
UPDATE: Am gresit cu presupunerea mea. Dacia nu are nimic de-a face cu acest clip. Am dedus din datele RNC, unde apare cel care detine domeniul, ca ar fi o campanie Webstyler pentru Dacia. Si chiar vroiam sa ii felicit pentru curaj. Nu stiu cum va reactiona acum Dacia la aceasta bascalie!
[via Zoso]
5 Comments:
GMP nu sună mai mult a PD-L decât a Dacia? Întreb și eu....
Cristi, este o campanie anti-PNL, comandata de PLD, implementata de GMP Advertising care nu are nimic a face cu Dacia.
mi-am dorit atat de mult sa fie facuta de dacia incat nu am sunat la agentie sa verific.
acum, daca e politica treaba asta, e cam naspa, cand dacia e singurul nostru produs national recunoscut.
sunt putin dezamagit. dacia nu are nicio vina in treaba cu modelul de 70 de mii de euro. vina e a celor care au aprobat banii aia.
chiar daca au vrut sa sanctioneze asta, si-au ales exemplul prost in opinia mea.
in alte tari brandurile nationale susnt sustinute, nu ciomagite.
Ministrul Internelor si Reformei Administrative, Cristian David, este membru PNL ... Dacia? Victima colaterala.
Buna metoda de promovare ;-)
Trimiteți un comentariu
<< Home