vineri, octombrie 31, 2008

Auto: Unde mai conducem si noi?



Am un prieten care si-a luat o masina sport. Si desi e o masina de show-off, nu o conduce in Bucuresti. "Nu inteleg nimic din ea in aglomeratia de aici!", mi-a zis. "O stric mai mult, ca nu e facuta pentru traficul nostru". Ma rog, eu sunt de parere ca ar putea sa o conduca. Macar sa se bucure de achizitie.

Mi-am luat o masina mai puternica decat mi-am dorit si decat aveam nevoie. Vanzatorul chiar m-a intrebat pe unde conduc, pe unde ma duc. Am facut 20.000 km in doi ani! Ce ziceti, ma duc pe undeva? Nu, va spun eu! Omul mi-a zis: "Pai nu aveti nevoie de masina asta doar pentru condus in Bucuresti, dar daca o luati, o sa aiba valoare mai mare la revanzare!" Si am luat-o.

Vine iarna si iar nu apuc sa imi iau cauciucuri de sezon. Dar nu asta ma sperie cel mai mult, ci zapada. De cativa ani ma tot rog sa nu avem iarna grea. Si in ultimii doi ani a fost OK, nu? Oare scap si iarna asta de stresul condusului pe zapada? Ca nu ma astept la minuni la capitolul dezapezire si pregatire de iarna!

Urmatoarea mea masina va fi cu cutie automata. Printre altele. M-am saturat sa tot fac joc de glezne la fiecare doi metri parcursi ca in filmuletul de mai sus.

Nu ma dau mare sofer, dar imi place sa conduc. Ma intreb insa daca nu cumva vom ajunge sa mergem la un moment dat in locuri special amenajate pentru sofat, in care sa simtim si noi ce inseamna o masina si placerea de a conduce.

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sunt de aceeasi parere cu tine in privinta utilitatii masinii. In Bucuresti nu ai unde sa mergi cu un bolid, cu o masina puternica, tocmai de aceea nu are rost achizitionarea unei astfel de masini.
In ziua de astazi in Bucuresti este de preferat o masina ce are cutie automata pentru a scapa de schimbarea videzelor mai ceva decat inspira expira...

2:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sa-ti placa sa conduci si sa vrei masina cu automata, nu stiu ce sa zic. Poate ceva secvential. Si in Bucuresti ai unde sa-i dai, la ce ora vrei. Nu peste tot ce-i drept, dar ai unde. Nu ca sa ma dau mare spun, dar dimineata la ora de maxima aglomeratie, prin fata pe la Cismigiu dau si 120 daca sunt in graba mare. As da si mai mult, da nu vreau sa risc un accident. Am condus multe masini in Bucuresti, senzatia data de un Swift Sport nu poate fii comparata cu nimic. Aia da masina de oras aglomerat.

3:50 p.m.  
Blogger Cristian said...

astazi am mers putin prin oras si mi-am dat seama ca in pasaje e cam singura ocazie unde conduc mai cu viteza...

11:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home