luni, septembrie 01, 2008

Trends: Back to school

Intai am vazut panoul publicitar sau am auzit spotul radio - nu mai stiu sigur - pentru campania Office 2007, sustinuta de Microsoft. Astazi am vazut banner-ul la Catalin Tolontan pe blog si tocmai am primit comunicatul care imi spune ca are si cont pe Twitter. Nu prea vad legatura dintre titlul site-ului si campania.

Mi-a atras atentia din doua motive: oferta de 199 RON pentru pachetul Office 2007 mi se pare o super idee de a aduce soft original in cat mai multe case, la un pret foarte bun.

Al doilea motiv este legat de momentul lansarii campaniei: zilele de pregatire pentru inceperea scolii.

Deja tot mai multe companii gasesc/ cauta prilejuri de a initia promotii sau campanii speciale dincolo de momentele clasice ale culturii noastre: Craciun, Paste, vacanta de vara, Martisor si mai nou Sf. Valentin.

In alte parti (a se citi in special in US) aceasta perioada abunda de tot felul de oferte pentru cei care se pregatesc de un nou an scolar / universitar. Mi-a ramas in minte o idee a IKEA de a dedica un site celor care urmau sa locuiasca in camine. Site-ul te lasa sa iti "mobilezi online" viitoarea camera si evident la final stiai si cat te costa.

Chiar acum Apple are o oferta pentru studenti. Cumper un Mac si primesti gratuit un iPod. Iar MSN iti propune un shopping guide.

La noi, am vazut - cred ca de un a, nu mai mult - ideea aceasta la retaileri si - daca nu gresesc - primii au fost electro- retailerii.

Etichete: , , , ,

3 Comments:

Blogger A.Faith said...

yeah... 200 ron pentru word, excel şi powerpoint. de 200 de ron mai bine te duci un weekend la munte şi te relaxezi înainte de şcoală şi foloseşti openoffice :P

3:51 p.m.  
Blogger Indelible Bonobo said...

back 2 school este al doua sau a treia mare ocazie de shopping cam peste tot in lume, si tot firmele astea mari isi fac promotii si-aici; ma-ndoiesc deci c-ar fi ceva nou chiar si-n ro..

6:07 p.m.  
Blogger Cristian said...

te rog da-mi niste exemple...

6:52 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home