luni, septembrie 15, 2008

Online: ZF.ro s-a relansat

ZF.ro s-a relansat astazi in varianta Beta, aflu de la Victor. Nu am gasit o transformare radicala, cum probabil ma asteptam, noua versiune fiind destul de aproape de cea de pana acum ca look & feel general.

Remarc insa o structura mult mai clara si aerisita a continutului, care ma face sa spun din nou ca probabil pentru site-urile de continut va conta din ce in ce mai mult arhitectura informatiei decat design-ul si asta datorita tot mai multor forme prin care informatia poate fi citita (mobile, rss).

Mi-ar fi placut insa un header puternic, cu ceva culoare care sa fie punctul de sustinere pentru tot continutul care se lungeste destul de mult, ceva care sa arate ca "noi suntem Ziarul Financiar".

Ar mai fi si alte mici aspecte, dar astept iesirea din beta.

UPDATE: Orlando aduce un amanunt important. Timp de 30 de zile, vizitatorii au acces full la continut gratie unei sponsorizari de catre Vodafone. Cred ca am mai vazut asa ceva la WSJ acum cativa ani, iar NYTimes a oferit acces la arhiva sa la un moment dat ca un trial. Nu am apucat sa vad daca si la ZF pot citi fara restrictii articole mai vechi.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mie imi place si mi-ar fi placut sa il lase full in permanenta.
o zi minunata iti doresc

11:48 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu are rss?

1:27 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home