joi, septembrie 04, 2008

Life: Tenis & Wearout (mixed-up post)

Nu prea am vorbit despre pasiunile mele pentru ca blogul meu este unul "profesional". Dar am zis cand m-am intors din concediu ca voi regandi structura lui, abordand si chestii din viata mea... Asa cum blogul este parte din CV-ul meu, asa si pasiunile mele ar putea fi parte din blog. Altfel nu imi puneam numele in adresa domeniului, nu?

In fine, vroiam sa va spun 2 cuvinte despre tenis de camp... pe care il practic de la 6 ani si inca nu m-am plictisit. Din contra, am senzatia cu fiecare an care trece ca nu am jucat suficient si ma oftic rau cand trece o saptamana fara sa bat mingea.

Insa in ultima vreme am devenit un mare consumator de tenis pe canapea odata cu transmisiile Eurosport de la US Open. De 2 saptamani sunt teleghidat: vin acasa si dau drumul la TV sa vad meciurile baietilor (ale damelor nu prea sunt spectaculoase). Am consumat in medie cel putin 3 ore de tenis pe seara. Deh, e o mare pasiune, iar pasiunile necesita atentie sporita. :)

Insa ca si telespectator fidel al unui post de nisa, am resimtit mai repede ca oricine wearout-ul autopromo-urilor acestuia. Unul dintre ele este dat cu obstinenta si include recordurile de la Beijing ale Isynbaevei si ale lui Bolt la 200m cu comentarii live - dat de cateva ori pe seara, cam la fiecare 10-20 minute. M-au spalat pe creieri, am ajuns sa urasc Eurosport in nici 2 saptamani. Mi-am amintit de debutul meu in publicitate, cand faceam strategii media si calculam effective frequencies.

Duminica se termina din pacate US Open, insa incepe BCR Open la care cu siguranta voi merge, pentru ca intre a nu apuca sa joc tenis si a ma uita la tenis la TV, este calea de mijloc. Ne vedem acolo.

Scris de Stefan Stroe

Este greu sa iti reuseasca orice combinatie. S-a dat liber la mixuri pe www.mixes.ro

Etichete: