marți, septembrie 30, 2008

Life: O teorie

Inainte sa isi schimbe jobul sau sa plece pe cont propriu, unii oamenii din Internet & Advertising isi fac bloguri si scriu destul de constant. Asta e o teorie a mea de ceva vreme.

Exemple: Orlando (cel mai bun exemplu), Razvan Varabiescu (cel mai bun exemplu la prima plecare din Media Direction), Vlad Stan, Stefan Stroe, Razvan Matasel si altii.

Ideea e ca in aceste cazuri, blogul a fost pentru ei un bun instrument de mentinere si cultivare a brandului personal, iar momentul plecarii lor s-a bucurat de o acoperire foarte buna.

Revin la Orlando. In opinia mea, este cel mai cunoscut om din online. Era si inainte de formarea blogosferei, insa intrarea in randul bloggerilor, intr-un moment in care se vorbea destul de mult de internet si publicitate online, i-a dat un boost de imagine si recunoastere. Numai eu i-am acordat cateva posturi bune, facand chiar si un interviu cu el (pe blog) cand a intrat in Media Pro.

As mai adauga aici ca si cele 12 - 15 oferte primite de Orlando la plecarea de la Netbridge au fost influentate de prezenta sa in blogosfera.

Asta este, fireste, o parere personala.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Yup, are sens ce spui tu aici. Blogul poate fi un instrument excelent de branding personal, iar mai toţi freelancerii încep să scrie pe blog. Cei deştepţi încep înainte de a deveni freelanceri.

8:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca ai uitat sa te pui pe tine insuti in lista.

9:54 a.m.  
Blogger Unknown said...

Eu aşa am aflat de bloguri, citind că Orlando are blog. M-am întrebat: "Oare ce e asta? De ce e atât de interesant?".

9:54 a.m.  
Blogger Cristian said...

@Alex Eu scriu pe blog din 2005. Am hotarat sa plec in vara lui 2006. Deci nu intru in teorie!

2:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"Inainte sa isi schimbe jobul sau sa plece pe cont propriu, unii oamenii din Internet & Advertising isi fac bloguri si scriu destul de constant. Asta e o teorie a mea de ceva vreme."

Asa iti incepi mesajul, deci intri in teorie. Ma rog, asta daca nu cumva vrei sa intri in dezbatere despre ce inseamna "inainte sa".

8:20 p.m.  
Blogger Cristian said...

@alex

credeam ca am fost explicit! nu stiam ca o sa plec cand m-am apucat de blog. iar plecarea mea a fost la un an si ceva dupa lansarea blogului.

in alte cazuri, plecarea a fost la scurt timp. asta e teoria de fapt.

10:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am inteles. Deci tu esti exceptia care confirma regula.

Dar sa stii ca, matematic vorbind, o TEORIE nu admite exceptii :)

10:40 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home