luni, septembrie 01, 2008

Life: Intrebarea zilei

In Ziarul Financiar, puteti citi povestea vanzarii Tempo Media catre Aegis, spusa chiar de Dragos Grigoriu, fondatorul agentiei. Desi nu a fost anuntata oficial in articol, tranzactia s-a(r fi) ridicat la peste 20 milioane de euro.

Oare cu cat s-ar vinde Leo Burnett?

Etichete: ,

7 Comments:

Anonymous Alexandru Raducanu said...

Leo Burnett o sa se dea pe degeaba, si inca foarte curand. Mai exact, o sa fie trimis la plimbare managementul, cum s-a mai intamplat pe la noi. Reteaua n-o sa stea cu mainile incrucisate sa vada cum li se distruge in Romania reputatia si business-ul, de catre niste manageri care au pierdut directia si duc trenul pe o linie deraiata.

10:13 a.m.  
Blogger Cristian said...

cred ca ar trebui sa argumentezi cele spuse, nu?

2:21 p.m.  
Anonymous Alexandru Raducanu said...

Cele de mai jos reprezinta un fragment dintr-o nuvela, iar protagonistii sunt de pe Marte.

Un argument este chiar acum pe blog, despre previziunile mele privind Elite, careia ii vor scadea dramatic vanzarile, dupa celebrul rebrading de 15 milioane, marca Leo Burnett. In plus, au pierdut Orange-ul, ca n-au fost in stare de el, la Petrom campania e jenanta (pacat de initiativa clientului), brand-ul Bergenbier nu mai e ce a fost and the list keep on going. Matasel a plecat (realizand in sfarsit ca are lucruri mai bune de facut), Naumovici nu mai e implicat, deci adio strategie si creatie. A ramas doar sigla de e firma, ambitii mari si oameni marunti. In plus, au facut o chestie sinucigasa pe PR, care va avea multe repercursiuni la nivel international, pe termen mediu, fiindca indata ce vor aparea cifrele pe dezastrul Elite, vor aparea si niste articole in editiile internationale ale unor mari publicatii. Evident, asta vor face foarte dulce cafeaua de dimineata a lui Tom Bernardin, care isi va exersa zicala favorita a lui Donald Trump, intr-un telefon catre Romania.

Desigur, toate astea se intampla pe Marte, nu pe Pamant, si protagonistii sunt martieni. Orice asemenare cu realitatea a celor din nuvela de mai sus sunt pur intamplatoare.

2:55 p.m.  
Blogger Cristian said...

pe ce se bazeaza previziunile tale?

10:21 a.m.  
Anonymous Alexandru Raducanu said...

Pe foarte multa expertiza de marketing si pe niste informatii din surse sigure. Sursele nu le dezvalui, dar ma bazez 100% pe ele, suficient cat sa spun cu subiect si predicat ce spun, public - eu fiind la randul meu o persoana quasi-publica.

11:07 a.m.  
Blogger Cristian said...

@alexandru

cum poate o sursa apropiata sa iti spuna cum vor fi vanzarile peste 1 an?

daca ai aceste informatii, cred ca ar fi bine sa le vinzi celor de la Strauss sau competitiei.

1:39 p.m.  
Anonymous Alexandru Raducanu said...

Nu fac bani pe vanzari de informatii. Dar le pun publice, ca sa vada lumea, si sa traga concluzii, peste cateva luni, cand or sa apara market-share-urile, cine stie cu adevarat sa gandeasca business, si cine nu.

2:24 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home