joi, septembrie 04, 2008

Blogs: Doncafe mixeaza posturi

As putea spune ca cine nu a vazut astazi macar cateva posturi Mixes pe bloguri nu citeste ce trebuie, dar nu zic, ca sa nu imi sara anonimii la beregata.

Daca ati fost ocupati ca si mine astazi si nu ati deschis blogurile pana acum, aflati ca "divizia" de cafelute la pliculete a noului brand Doncafe a executat scurt astazi o campanie pe bloguri in care bloggerii implicati au schimbat posturi intre ei pe principiul: tu scrii la mine, eu la tine.

Cel mai tare m-am amuzat pe Piticu.ro. Postul mixat incepea cam asa: "Aseara, in comentariile de la postul cu dragostea anala...".

Eu am prins o parte din ele, dar am inteles ca in total ar fi fost vreo 20 de bloggeri implicati, poate chiar mai multi.

Etichete: , ,

5 Comments:

Blogger Haotik said...

mi sa parut o asa mare tampenie campania asta incat m-am enervat si am scos din reeader si pe piticu si pe zoso. Am considerat ca daca erau bune de citit ca ziare si pierdut timpul, a venit vremea sa fac readerul mai tehnic si mai axat pe calitate si i-am scos.

9:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Am descoperit ieri campania si chiar m-a intrigat un pic. Astazi am mai citit cateva posturi implicate si as putea sumariza concluziile mele: prima - posturile invitatilor nu se potrivesc deloc cu stilul blogului pe care apar. Ce scrie contrasens nu merge pe zoso, ce scrie baiatul ala la tine nu merge pe blogul tau si asa mai departe. Ca sa nu fiu categorica fac precizarea ca majoritatea nu se potrivesc. Sunt si cateva exceptii. In al doilea rand, site-ul campaniei e varza. Nu intelegi nimic din el. Nimeni nu iti spune de ce ai ajuns acolo si ce trebuie sa faci. Si mai ales nu ramai cu nimic, te plictisesti in 1 minut si pleci. Eu daca as fi in locul clientului as cere banii inapoi :) Vorbind de campanii pe bloguri, cea pentru Microsoft Office mi se pare mult mai haioasa si mai potrivita. Are cineva idee cine a realizat-o?

11:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@thebride: clientul nu poate cere banii inapoi, daca print client intelegi agentia Leo Burnett, pentru ca aproape tot ce a facut Leo Burnett in aceasta campanie a fost uneori medioru, alteori penibil, si cel mai adesea ditrugator pentru brand. Deci e doar o continuare fireasca a ce s-a facut pana acum si in ton cu linia generala. Insa, in locul clientului in sine, Strauss, da, as cere banii inapoi de la Leo Burnett. Toti banii.

11:57 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Au fost intr-adevar peste 20 de bloguri. A fost reteaua blog20 si inca 14 bloguri din afara.
PS: unii dintre cei ce au comentat inainte n-au inteles nimic. Asta era si ideea, ca fiecare blogger sa scrie in stilul lui, pe un blog total diferit... mesajul final era " Este greu sa iti reuseasca orice combinatie "

8:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca deviza Leo Burnett este "cititorii nostri sunt mai destepti decat tine". Sau cel putin asta citesc eu la multe campanii.

Insa mecanismul asta de campanie imi place (nu si celelalte executii).

9:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home