duminică, septembrie 14, 2008

Advertising: Un nou slogan pentru Nike

De putin timp, Nike testeaza un nou slogan pe piata europeana, ce-i drept doar adresat segmentului feminin. Sloganul "Here I Am" a fost creat de Wieden + Kennedy Amsterdam pentru o campanie in care apar cinci atlete europene de top.

Cititi aici povestea noului slogan, de unde am scos si urmatoarea declaratie: The company also wanted a slogan that wouldn't sound odd alongside "Just do it."

Ei bine, si altii inaintea mea au vazut ca alaturarea "Here I Am" cu "Just Do It" poate avea o conotatie nedorita.

UPDATE: Astazi am aflat ca deja campania "Here I Am" ruleaza si in Romania, cel putin o intalnim pe Internet, pe site-ul Feminis.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Un exemplu clasic de "aşa nu".

Şi o pildă extrem de interesantă care ne spune că cercetarea e uneori futilă dacă creativii nu reuşesc să-şi înţeleagă targetul. Părerea mea se apropie foarte mult de ce scrie în articolul de pe AdRANTs. Cu diferenţa că reclama de pe wsj.com este o imbecilitate. Zic imbecilitate deoarece nu are nici în clin nici în mânecă cu fetele de facultate. E un desen animat insipid de genul celor pe care CN încearcă să le servească pruncilor de 8 ani.

"Here I am" e un slogan americănesc fără doar şi poate. Este încărcat de visele de vitejie ale americanilor, de elocvenţa frazelor atent şlefuite din blockbuster-uri, şi de patetismul headline-urilor comericiale. Here I am, I am legend, I robot... Here I am in Europe and Europe is not a country and Europe is not all speaky American English you know?

10:03 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home