Advertising: Moda in publicitate
Incep sa cred ca uneori advertising-ul trebuie sa urmeze niste curente pentru a-si genera succesul. Noul spot Romtelecom aduce o lume de poveste, o zona explorata si de Coca-Cola cu The Happiness Factory. Tot Coca-Cola a scos in fata in respectia campanie o serie de personaje, ceea ce a facut si Orange in ultimul an si ceva.
Intr-o vreme se purtau pe la Cannes spoturile cu multimi. Cu cat era multimea de oameni mai mare, cu atat premiul castigat era mai valoros. Guinness, Sony, Axe si o bere care-mi scapa, toate aceste branduri au luat premii datorita maselor. La noi, Vodafone a umplut piata Unirii la rebranding, iar ClickNet le-a dat drumul pe strazi in una din cele mai bune reclame din ultimii ani.
Eu vroiam de fapt sa va prezint noul spot Romtelecom. Dar ar fi interesanta o analiza pe tendinte in creatia publicitara. Sau poate sunt pure coincidente.
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS
Etichete: Advertising, Romtelecom
9 Comments:
cred ca berea era carlton draught
Seara si in weekend? E adevarat ca e vorba de ceva gratis aici, dar tot imi aminteste de era dial-up cand doar atunci intram pentru ca era mai ieftin. :)
" a umplut" nu "a unplut"
apropo de tendinte in publicitate: prostia, prostul gust si lipsa de ispiratie - asta e noul curent in reclamele tv. In acest gen se incadreaza noua reclama Vodafone (facuta la Sibiu), reclamele CEC Bank, cea cu ferestrele (repetitiva si agasanta de schimb canalul de cate ori apare) si altele...
@anonim
Oops!
Nu-mi place reclama. Dar sunt amator, ce stiu eu...Mi-a placut de cei de la Coca-Cola cu The Happiness Factory. Acum, cand vad ceva asemanator, sincer ma lasa rece.
Nu inteleg de ce in advertising, un domeniu care se bazeaza in primul rand pe creativitate, oamenii se incapatataneaza sa imite.
De ceva vreme este implementata tendinta ca stirile atrag prin negativism in timp ce reclamele debordeaza de pozitivism. Sindromul Alice in tara minunilor...
o zi minunata iti doresc
Mie mi se pare ca da a reclama de la Zapp combinata cu o povestioara gen Coca Cola. Nici una nu mi-a placut ... insa conteaza ca sa aflat de produsele si serviciile oferite (fara a sti clar ce noi beneficii ai, sau what's in it for you)
- clipul pentru ferestre, pe cat de enervant, pe atat de eficient este in crearea de awarness
- se incapataneaza sa imite pentru ca vine clientul si spune: vreau si eu asa! chiar daca risca sa atraga comentarii negative; iar daca nu ai prins valul de trendsetter, vii cu urmatorul, de wannabe :)
Trimiteți un comentariu
<< Home