vineri, septembrie 12, 2008

Advertising: Incotro se indreapta publicitatea?


Acum cateva zile aparam campania Microsoft cu Seinfeld & Gates. Astazi am vazut noul spot, mai bine zis filmulet, caci are 4 minute si ceva. Oricat de deschis la minte as fi, nu pot sa imi dau seama in acest moment ce face Microsoft cu aceasta campanie.

Agentia e cunoscuta pentru multe campanii neobisnuite. Va amintiti de Subservient Chicken? Si asta ma face sa cred ca stie ce face. Asta si bugetul avut pe mana - 300 de milioane $ (poate nu atat, ca nu stiu daca ei fac si media buying pentru Microsoft).

Una peste alta, este o campanie pe care oamenii din publicitate ar trebui sa o urmareasca.

In acel post de acum cateva zile vorbeam si despre ce face Microsoft pe blog(uri) in Romania, o alta initiativa controversata. Am auzit ca ideea personalizarii blogului lui Cetin functioneaza, adica are niste rezultate bune, oricare ar fi acestea. Astept insa comunicatul oficial.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

7 Comments:

OpenID martor-ocular said...

Nedumerirea ta, si a mea, si a lui Seinfeld, din finalul ficarui clip, e provocata intentionat. Asta e toata campania. In capul nostru trebuie sa se nasca intrebarea: care e planul lui Gates? Ce pregateste Microsoft? Poate ca deocamdata ne fragezesc, pentru adevarata Campanie. Care va sa vie... :)

PS Si fac o treaba a naibii de buna.

2:27 p.m.  
Anonymous jamescrissilv.ro said...

Nu pregateste nimic pentru Microsoft decat autodebarcarea. In schimb i;i lanseaza cariera artistica. Vrea Oscarul pentru actorie.
o zi minunata iti doresc

3:07 p.m.  
Anonymous Brotacu' said...

Doar atat: serialul + inca un actor - e mai mult decat suficient pt fanii serialului.

6:43 p.m.  
Anonymous Blegoo said...

E relativ dificil pentru noi sa realizam scopul campaniei. Totusi... exista cateva indicatii:
1) Campania nu are un singur mesaj; din contra, exista o serie de mesaje transmise simultan ("re-connecting", "not evil", "one of us", etc)
2) Campania nu este din categoria "vindem ceva"; e din categoria "ai vazut aiureala aia? ce vrea sa zica?" Cu alte cuvinte, este despre "awarness".
3) Campania are ca tinta modificarea imaginii de "Evil Empire" a lui Microsoft.
Or mai fi si alte chestii, eu asta am vazut/inteles.

8:52 p.m.  
Anonymous Blegoo said...

Ah, uitasem.
Campania e din categoria "Nu judeca dupa primul spot".
Intr-adevar, primul spot a fost total bizar, dar si-a atins scopul: continuam sa urmarim campania si sa ne punem intrebari. :)

9:06 p.m.  
Blogger vishnu said...

Cred ca dupa aceste doua clipuri sau inca cateva de genul asta va urma o mini serie in care Seinfeld e singur si poveste intalnirea sa cu Gates unor oameni dornici sa afle noul. In acelasi timp ca sa nu-si tradeze amicul, Seinfeld va promova produsele Microsoft prin semenele pe cate le face Bill la finalul filmului...e doar un guess...

10:20 p.m.  
Anonymous Bogdan Nedelcu said...

Cu ce a devenit faimos Seinfeld? Cu serialul Seinfeld - un serial despre nimic.

Agentia de advertising nu a facut altceva decat sa continue acel serial.

6:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home