miercuri, august 27, 2008

New Web: 3 proiecte noi

Nu am mai postat de cateva luni despre noile proiecte din online, asa ca m-am gandit sa imi reiau preocuparea. Iata noutatile momentului:

YouthSMS
Green Pixel a lansat YouthSMS pentru Vodafone, un serviciu prin care membrii un serviciu de transmitere de mesaje SMS de pe internet, destinat membrilor comunitatii Vodafone Campus si Vodafone Grup 26. SMS-ul costa 1 cent indiferent de reteaua catre care pleaca. Imi place simplitatea si structura aerisita si clara a homepage-ului. Poate as fi ales un header ca punct vizual de referinta, acum parca atentia imi este atrasa de banner. Cum nu sunt in target, nu am put testa serviciul.

Sex sau Foltene
Un site care vinde din titlu si care te distreaza si te face sa ii faci jocul mai departe. Mi-e putin neclar regulamentul de la finalul testului, dar cum - din nou nu sunt in target - nu am mers mai departe. Eu as duce un pic mai departe ideea "Sex sau Foltene". Ar putea iesi ceva interesant din asta!

Coke Sounds
Webstyler s-a ocupat de proiectul Coke Sounds despre care mi-ar fi placut sa aflu mai multe (ce esi ce isi proune) dintr-o pagina dedicata si nu ma refer aici la regulamentul promotiei. Ideea de a crea muzica folosind sticle Coca-Cola si alte "garnituri" mi se pare buna, doar ca eu as fi ales o structura mai putin alambicata si colorata. In plus site-ul se incarca un pic cam greu. Poate e de la wifi-ul meu.

UPDATE: Filip din spotul Fuborg tocmai mi-a cerut prietenia pe Facebook. Acolo am descoperit ca are si blog. Pare a fi un Filip sustinut de agentia de publicitate si nu unul fake. Daca e mana agentiei, mi se pare o idee buna sa iti faci campanie pe Facebook. Poate ne vedem si pe LikedIn, dar nu pe Plaxo, nu prea intru acolo. Mai stiti si alte branduri locale prezente pe Facebook?

Etichete: , , ,

7 Comments:

Blogger Sorin said...

FC Steaua are cont pe Facebook.Asta in cazul in care consideram clubul un brand local.

4:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pe http://www.ymdecoder.com descoperi cine este in modul Invizibil pe Yahoo Messenger, citesti conversatiile altora, le gasesti pozele pe internet si multe altele. Intra acum!

4:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Trilulilu are de curand cont pe Facebook. Fan site mai exact, care poate fi accesat la http://www.new.facebook.com/pages/Trilulilu/25885882372

Sunt convins ca din ce in ce mai multe branduri locale vor aparea pe Facebook si ale sns-uri. Interactiunea este extraordinara pe asemenea site-uri.

4:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"....acum parca atentia imi este atrasa de banner"
Pai nu asta e ideea principala pe acest site ? :D

4:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

dar filip nu e doar pe facebook, e si pe fwitter:
http://twitter.com/filipfuborg :)

5:41 p.m.  
Blogger Cristian said...

@marius
la naiba, si eu care credeam ca serviciul e in centrul atentiei!

5:56 p.m.  
Blogger SlimR said...

cristi vezi ca la youthsms e 3 centi smsul inafara vodafoneului, la fel cum e si din campus parca. numai in retea e 1 cent.

6:19 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home