joi, august 14, 2008

Gadgets: Intrebari pentru iPhone

Deci. In primele sase ore de la anuntarea disponibilitatii precomenzilor pentru iPhone 3G, Orange Romania a primit 1.250 de cereri. Cineva a calculat si a reiesit ca a primit mai mult de 3 precomenzi pe minut. Suna bine, nu?

Pe 22 august, ora 00:00, Orange Romania va deschide simultan sase magazine in tara, care vor comercializa iPhone. Frumos.

Gandindu-ma la articolele citite in presa america despre cele doua lansari iPhone de peste ocean de pana acum, din care am aflat ca lumea a stat zi si noapte in fata magazinelor Apple, unii chiar venind - sper sa nu gresesc - cu o saptamana inainte de aducerea modelului 3G, ma intreb urmatoarele:
  • Vom vedea si la noi astfel de cozi? E cineva dispus sa stea la coada cu - sa zicem - 12 ore inainte de lansarea oficiala?
  • Vom vedea la TV povesti de genul "Am venit aici tocmai de la X km distanta, ca la noi in judet nu aduc!"?
  • Exista un prim stoc alocat Romaniei? Daca da, cat de mare e? Daca nu, in cat timp vor fi reluate vanzarile?
  • Au prioritate precomenzile facute pe site sau oamenii care vin la 00:00 la magazin?
  • Eu zic ca va costa 600 de euro modelul de 8 GB si 700 cel de 16GB. Si 900 respectiv 1.000 pentru telefoanele achizitionate fara abonament. Credeti ca am dreptate?
  • A cumparat cineva un iPhone 3G de pe piata alternativa? Am vazut ca s-au dat cu peste 50 de milioane.
Ce sa mai intreb?

Aveti sau vreti sa va luati iPhone?
Nu am si imi voi lua acum de la Orange
Nu am, dar imi voi lua din alta parte
Am deja unul din prima generatie si imi ajunge deocamdata
Am deja unul, dar il voi schimba cu unul 3G
Nu am si nici nu vreau
Ma mai gandesc
  

Etichete: , ,

12 Comments:

Blogger Andrei said...

Erm, ai uitat o optiune.
"Am iPhone 3G, luat din alta parte"

2:10 a.m.  
Anonymous Anonim said...

6 mil respectiv 7 zic eu, nicidecum asa mult, daca Apple impune undeva la 200$ se merita? Foxconn le fac industrial, de asta isi permit sa le vanda asa ieftin si cred ca numarul lor este dublu de data asta...

2:11 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Va fi sub 200 de euro varianta 8 GB, dar numai cu un abonament de date de cam 30 euro lunar

2:18 a.m.  
Anonymous Anonim said...

O sa fie exact 999 ron :) Pariu :D?

9:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"Am iPhone 3G, luat din alta parte" :))

I wouldn't stress it, nici la noi nu au in foarte multe magazine si nu le comercializeaza online pentru ca e cererea prea mare...sa se linisteasca ei.

9:42 a.m.  
Anonymous Anonim said...

welcome back din vacanta :)

pronosticul meu este tot in jur de 200 eur 8gb / 260 eur 16gb - similar cu preturile din Franta. N-am idee cat va fi la liber - probabil vreo 400-500 eur.

Dataplan-ul probabil ca va fi 1.abonament dedicat iPhone sau 2.extraoptiune iPhone pe care o poti adauga la abonamentul existent.

Tot ce sper este ca sa se poata schimba extraoptiunea Blackberry cu extraoptiunea iPhone :)

9:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

La 600 / 700 eur or sa ramana cu ele in brate, e dragut gadgetul dar nu merita sub nici o forma 25mil + un abonament gras de la Orange.

Aplicatii se pot pune si pe iPod Touch (daca ma insel, sa ma corectati va rog) iar de restul de bani iti iei un uber-telefon!

My 2 cents

10:57 a.m.  
Blogger Unknown said...

Eu sunt foarte multumit de iPhone-ul meu din prima generatie. Nu tin neaparat la 3G sau GPS.
In rest este 100% identic, ca sa iti raspund radu, la fel ca si iPod Touch-ul pe partea de software/aplicatii.

Dar, daca o sa am ocazia sa fac un schimb decent cu un iPhone 3G nu cred ca o sa refuz.

12:01 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ cosmin & bob

deci voi ziceti ca va veni cu un pret sub oferta BlackBerry de acum?

ca un BB Curve e peste 300 de euro si un abonament Intensive e 21 de euro pe luna iar cel Unlimited e 39!

12:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Na ca am dat si eu niste previziuni pe baza lucrurilor pe care le-am vazut. Mare chestie o sa fie si AppStore, parca vad.

12:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

N-am iphone şi nu mă pasionează. Un ipod touch aş lua totuşi dacă aş vedea o ofertă bună.

1:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca ne uitam la preturile "standard", fara abonament din Europa se observa ca preturile sunt aproape aceleasi:
- iPhone 8GB, 499 euro (tva inclus)
- iPhone 16GB, 599 euro (tva inclus)

Nu cred ca Orange va sari peste aceste preturi. Si abonamentele vor fi pentru tot poporul cu preturi probabil intre 15 si 40 de euro pe luna. Acum sa vedem ce vor include ele...

4:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home