vineri, august 29, 2008

Blogs: Trei instrumente pentru fanii Twitter

Mi-a scazut un pic interesul pentru scrisul pe Twitter, dar citesc cam toate mesajele "urmaritilor". Vad insa ca vin din ce in ce mai multi oameni pe aceasta platforma de microblogging, dovada si faptul ca eu mai am putin si ajung la 700 de "urmaritori".

Imi place insa sa studiez fenomenul si sa gasesc noi instrumente dedicate. Iata trei dintre cele descoperite recent:
  • toanswer - mi se pare o foarte buna idee, mai ales ca de multe ori folosesc Twitter pentru a afla raspunsuri la diverse intrebari.
  • Tweetrush - e pentru cei pasionati de statistici si fani mari ai Twitter.
  • Twitter Grader - daca vrei sa afli ce nota ai la Twitter in functie de numarul de urmaritori si influenta lor, urmariti si mesaje.
Inca nu am apucat sa scriu post-ul despre promovarea pe Twitter, dar o voi face in curand.

Etichete: , ,