Blogs: Importanta design-ului
TechCrunch, unul dintre blogurile internationale de succes, si-a schimbat astazi design-ul. Pentru multi acest lucru nu este foarte important, ma refer la cei ce citesc blogul prin rss reader.
Am mai atins pe blog ideea importantei design-ului in viitorul tot mai influentat de rss readere si tot felul de agregatoare (Netvibes, Friendfeed etc).
Chiar ma gandeam zilele astea ca o idee interesanta ar fi crearea unor bloguri care sa poata fi citite doar prin rss readere, evident cu un design minimalist. Iar abonarea la feed-ul rss sa fie libera sau solicitata.
Iulian Comanescu imi spunea recent ca el nu da importanta design-ului de blog atat de mult ca mine. Crede mult in calitatea continutului. De acord cu el, dar eu am fost intotdeauna atent la cum arata lucrurile din jurul meu si am declarat ca design-ul conteaza mai mult decat performantele in sine ale unui produs.
Imaginea de mai sus reprezinta o incercarea de-a mea de a relansa acest blog. De fapt viza o schimbarea radicala a blogului. Dateaza de acum aproape doi ani si includea inregistari video, stiri si o revista a blogurilor de comunicare de la noi.
Acum sunt pe final de design pentru viitorul blog, iar Iulian imi sugera sa il fac public pentru a strange feedback util. E o idee. Nu stiu cat de bine a functionat tactica asta pentru Neogen. Cred ca mai mult i-a bagat in ceata.
Am mai atins pe blog ideea importantei design-ului in viitorul tot mai influentat de rss readere si tot felul de agregatoare (Netvibes, Friendfeed etc).
Chiar ma gandeam zilele astea ca o idee interesanta ar fi crearea unor bloguri care sa poata fi citite doar prin rss readere, evident cu un design minimalist. Iar abonarea la feed-ul rss sa fie libera sau solicitata.
Iulian Comanescu imi spunea recent ca el nu da importanta design-ului de blog atat de mult ca mine. Crede mult in calitatea continutului. De acord cu el, dar eu am fost intotdeauna atent la cum arata lucrurile din jurul meu si am declarat ca design-ul conteaza mai mult decat performantele in sine ale unui produs.
Imaginea de mai sus reprezinta o incercarea de-a mea de a relansa acest blog. De fapt viza o schimbarea radicala a blogului. Dateaza de acum aproape doi ani si includea inregistari video, stiri si o revista a blogurilor de comunicare de la noi.
Acum sunt pe final de design pentru viitorul blog, iar Iulian imi sugera sa il fac public pentru a strange feedback util. E o idee. Nu stiu cat de bine a functionat tactica asta pentru Neogen. Cred ca mai mult i-a bagat in ceata.
3 Comments:
apropo de formatul de blog, pe care l-ai prezentat ca fiind un proiect mai vechi, imi da impresia mai mult a portal de stiri, nu arata rau si poate fi util cititorilor, dar s-a pierdut ideea de blog.
cred ca important intr-un blog este impresia de jurnal, fie personal sau profesional / de bord, cele doua trei articole zilnice pe care le cauti in fiecare zi pentru a afla ce se mai intimpla in viata cuiva interesant.
Draga Cristi, aşa cum ştii - am vorbit în treacăt despre design şi testare cu userii, aşa că vreau să adaug aici faptul că o testare de felul ăsta are oarecum rolul unui focus group din media clasică - poate confirma că mergi în direcţia bună sau poate elimina prostii elementare, fiindcă de multe ori, când ne apucăm de un proiect, tocmai asta scăpăm din vedere - lucruri copilăreşti.
Nici userii şi nici cititorii din media clasică nu pot însă să-ţi facă ei înşişi conceptul. Pe net, se adaugă cantitatea de reacţii negative cunoscută. Unele din ele merită luate în serios, altele nu.
@ iulian
de acord. trebuie doar vazut cum poate fi redusa cantitatea de reactii negative si aici apare intrebarea: pun pe blog sau dau la cativa prieteni pe mail?
Trimiteți un comentariu
<< Home