vineri, august 29, 2008

Advertising: Tineti primadona sa nu sara!

Executie realizata de Lowe Romania pentru promovarea Operei Nationale, mai precis a unui eveniment ce va avea loc pe 30 august in fata cladirii operei. De aici probabil si ideea cu "Opera iese in strada".

Personalizarea balcoanelor este o preocupare mai veche a romanilor. La un moment dat, acum multi ani, PRO TV a dat un reportaj cu un fan Steaua (cred) care isi personalizase atat casa, cat si balconul.

In publicitate, in vin in minte executiile Bergenbier pentru "Prietenii stiu de ce" si "Ziua Barbatului", daca nu gresesc.

Revenind la Opera, imi pare cunoscuta strada cu balconul, dar nu stiu de unde sa o iau. E mai la strada sau ascunsa pe undeva?

[via Zoso]

Etichete: ,

6 Comments:

Blogger bijutierul said...

Cred ca strada-i scrisa pe firma "Foto...".

7:41 p.m.  
Blogger bijutierul said...

Zona Victoriei-Eforie-Brezoianu...

7:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, fan Steaua era acel individ. Se lăuda că înainte de Pro TV apăruse într-un reportaj CNN sau NBC - asta chiar îmi scapă.

Eu aş mai adăuga şi campania Maggi pe lista cu astfel campanii.

8:55 p.m.  
Blogger Unknown said...

imi pare zona lipscani...

12:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

sub FOTO EXPRES e trecuta adresa: Domnita Anastasia 15. :P

11:12 a.m.  
Anonymous Anonim said...

S-ar putea sa mai fie, imi sta pe limba parca, dar IKEA a mai facut campanii asemanatoare cu statii de autobuz decorate cu produsele lor si tramvaie (trenuri de suprafata) cu canapele. O sa mai caut si eu :D

7:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home