miercuri, iulie 09, 2008

Life: Viata bate clipul?

Astazi am citit in cateva locuri despre experimentul facut de Simona Tache de la Academia catavencu. Daca nu stiti ce a facut si nu vrei sa sati click pe link, va spune eu. A cersit pentru cateva ore pentru a vedea cat se castiga din asta.

In seara asta am dat peste articolul de pe NYTimes.com despre Bucuresti. L-am parcurs pe fuga, insa nu mi-a scapat pasajul acesta: "Everywhere I went, taxi drivers tried to rip me off".

Mi-am adus aminte de undercover-ul Simonei si ma gandeam ca ar fi interesant ca experiment sa incerce o zi sa se dea drept strain si sa vada daca toti taximetristii vor sa o insele. Nu stiu de ce, dar eu nu cred ca toti sunt ca in reclama asta.

Etichete:

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

o, ba da! bine, presupun ca nu toti. uneori se pare ca eu nu am o fata foarte "romaneasca", mai ales dupa indelungi calatorii in strainatate. de fiecare data cand ies pe peronul din gara de nord sunt intampinata insistent de taximetristi in limba engleza, cu totii cu tarife d-astea de 19.1 lei/ km. am avut des prieteni straini in vizita si uneori a trebuit sa ii las singuri in oras, si din pacate multi vanzatori, etc. au incercat sa ii "rip off" doar pentru ca nu erau romani (inclusiv controlori ratb care au fost extrem de agresivi fata de my significant other pentru ca l-au luat drept tigan - el pur si simplu fiind din America Latina, deci nu foarte alb)

7:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Rip off-ul cu taxiurile nu se intampla doar la noi, eu am patit-o in Praga si Budapesta.

10:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Dar la noi sunt foarte agresivi. Cel putin in Gara de nord. Urla si umbla dupa tine. Anii astia am venit de multe ori in Bucuresti si m-am obisnuit cu ei. Dar imi aduc aminte ca prima data m-au cam speriat. :)

11:50 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Am scris si eu acum cateva zile un articol un urma stirii de pe Pro Tv..S-a descoperit ca un cersetor la vreo 85 de ani avea o casa decenta, interfon la poarta si televiziune digitala. Pe langa acestea si un cont de 100 si ceva de milioane in banca. In ultimele zile castigase peste 11 milioane. :)

11:41 p.m.  
Blogger Carti fara pret said...

cersetorii ne fura, taximetristii la fel, si inca unii pe la metrou, dar astea sunt gainarii. In tara asta, careia eu ii zic Mazemania, aproape toti se fura unii pe altii, d ela guvernanti la cersetori si invers. Avem un viciu crescut in ani de care nu cred sa putem scapa.

10:20 a.m.  
Blogger Marie Jeanne said...

Eu am facut experimentul asta in vara trecuta, alaturi de o amica. Ideea ne-a venit in aeroport. Taximetristii de la aeroport, rip-off. Taximetristii de la gara rip-off. dar chiar si printr acestia, cativa foarte ok si corecti. In rest, taxiuri oprite pe strada si plimbat de ici colo, puneau ceasul si aratau spre el la sfarsitul cursei, deci foarte ok.

4:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sigur taximetristii vor incerca sa castige necinstit, vor fura dupa cum sunt obijuiti de colo ceva de colo ceva...

2:44 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home