marți, iulie 08, 2008

Life: A doua intrebare a zilei

Imaginea de mai sus surprinde laptop-ul lui Igu. Vazandu-l la shooting-ul pentru revista Biz, mi-a venit in minte intrebarea: Ne placea pe vremuri sa punem abtibilduri pe frigidere, de ce pe laptop-uri nu vrem sa avem stickere?

Aici vedeti laptop-ul lui Faris Yakob, vorbitor la Idea Forum anul trecut. Iar aici vedeti primul sticker de pe laptop-ul lui Zoso.

p r o m o
BUSINESS CONSULTING SURVEY: Completeaza sondajul pentru antreprenori!

Etichete: ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

E vreun studiu in privinta asta?

Tocmai lucrez la designul pentru o serie de stickere pt laptop.. :) dar nu am facut cercetare inainte sa vad daca s-ar vinde pt ca eu sunt total pentru.

Ale mele sunt mai "fashion", nu un dreptunghi cu scris..

4:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Păi că dacă vreau să vând laptopul tb să dau cu dalta ca să mai dezlipesc stickerele.

5:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mie nu mi-a dat mihai sticker cu videorgy. how rude. pe al meu am stickere, pe cel corporate nu :D nu-l vand nimanui dar o sa-i fac o poza cand reusesc sa mai strang stickere :) cele mai multe le-am pus pe dosarele de la facultate in schimb

6:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cred ca nici-unul din stickerele lui igu nu sunt stickere special create pentru laptop. cel de la oricum sigur nu e. dar pur si simplu sunt lovemark-uri personale de-ale lui. dar ai dreptate, cristi, evitam sa ne punem astfel de memorabilia pe laptop-uri. habar n-am de ce. poate e instinctul ala vechi "e nou, tre' sa am grija de el"

10:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

S-a scris pe Metropotam (prin primavara) despre cineva care facea astfel de minunatii pentru laptop-uri.

11:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

How about a tattoo ?
chk the link

2:28 p.m.  
Blogger Cristian said...

@antonio

am vazut deja. cum l-ai facut?

2:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Asa este, e instinctul ala vechi "e nou, tre' sa am grija de el", de ce sa lipesc stickere pe el?!?!?! Sau cei mai curajosi sunt apreciati pentru ca isi lipesc stickere cat mai colorate care sa atraga atentia. Fiti si voi ca ei!!!

2:29 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home